[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Van Dijken verliest oplegger...


Murphy

Recommended Posts

  • Forumlid

Tsja, kan natuurlijk iedereen overkomen.... :stom:

Maar ik blijf het "raar" vinden als een oplegger besluit een eigen koers te gaan.

 

http://www.rbnett.no/nyheter/2016/09/02/Trailer-mistet-henger-p%C3%A5-Verma-13275995.ece#.V8nOCNAnr28.facebook

 

Beste meneer Eddy, mag ik u er even aan herinneren, dat een aantal jaar geleden, bij Verduijn de Lier, ook een aantal trailers in Noorwegen eraf gingen.

 

Was toen iets met schoteltrekken door Noren, vanwege prijs verneuken!! Van Dijken is ook een duikboot, dus is misschien de schotel wel opengetrokken, door iemand van aldaar??  

 

Houdt dit maar even in de smiezen Eddy? Misschien een nieuwe oorlog op komst, tussen Noren en prijs verneukers???

bewerkt door Reindert
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Beste Reindert (shit, hoe zeg ik dit nu netjes?

 

Hoewel er direct geschreeuwd werd dat het sabotage was, is er door de politie GEEN enkele aanwijzing gevonden die in die richting wees.

En ook hier op het cf is er door de deskundigen ruim aan deze mogelijkheid gedacht en afgewezen omdat geen enkele oplegger eerst een halve dag (of zo) losgekoppeld aan de trekker blijft hangen .

 

En als het inderdaad ligt aan het prijsverneuken, zou het hun sieren hun koers te verleggen naar het oosten, daar zitten immers (vlgns onder andere de diverse leden van het cf) de"duikboten.

Gelijke beloning = gelijk werk :D

 

 

 

Edoch, mocht het inderdaad WEL sabotage zijn, (wat ik werkelijk heel slecht idee vind) kan je hooguit vermelden dat de Noren WEL iets aan de luizen in de pels doen en jullie kijken er enkel maar naar (en mauwen op diverse fora).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Reindert (shit, hoe zeg ik dit nu netjes?

 

Hoewel er direct geschreeuwd werd dat het sabotage was, is er door de politie GEEN enkele aanwijzing gevonden die in die richting wees.

En ook hier op het cf is er door de deskundigen ruim aan deze mogelijkheid gedacht en afgewezen omdat geen enkele oplegger eerst een halve dag (of zo) losgekoppeld aan de trekker blijft hangen .

 

En als het inderdaad ligt aan het prijsverneuken, zou het hun sieren hun koers te verleggen naar het oosten, daar zitten immers (vlgns onder andere de diverse leden van het cf) de"duikboten.

Gelijke beloning = gelijk werk :D

 

 

 

Edoch, mocht het inderdaad WEL sabotage zijn, (wat ik werkelijk heel slecht idee vind) kan je hooguit vermelden dat de Noren WEL iets aan de luizen in de pels doen en jullie kijken er enkel maar naar (en mauwen op diverse fora).

 

Ik kan me ook niet voorstellen dat je een heel stuk kunt rijden met de schotel los. Daarom lijkt mij een technisch defect logischer...

Maar als de politie onderzoek heeft gedaan zou het interessant zijn om te weten, hoe de ontgrendelstang van de schotel stond en of de pal die achter de kingpin hoort te sluiten, in orde was.

 

Laten we in die laatste zin maar geen verkapte oproep zien, om schotels te gaan opentrekken. Het is levensgevaarlijk en door zulke "grappen" kunnen snel doden vallen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden