Spring naar bijdragen
smarty

restaurant "aaneen" Emmeloord A6

Recommended Posts

Staat er ook bij, parkeren op het naastgelegen industrieterrein  ;)

Al moet je er dan wel zeker van zijn dat dat ook mag en er de volgende dag geen bon achter de ruitenwisser zit...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

^^

Er staat op naast gelegen industrieterrein. En niet dat je daar moet parkeren. Maar als TS zegt dat daar toch voldoende parkeerruimte is voor de LKW, neem ik dat dan maar aan.

Maar die tent ziet er wel gelikt uit!!

Dacht zet er even Google maps bij.

bewerkt door Reindert

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gisteravond een prima eettent gevonden in Emmeloord afslag 14 op het naastgelegen industrieterrein .

gelegen aan de Tinweg 14 .. genoeg parkeergelegenheid , douche aanwezig ..

www.etenaaneen.nl

bedankt kom daar regelmatig maar wist ik niet 👍👍

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Staat er ook bij, parkeren op het naastgelegen industrieterrein ;)

Al moet je er dan wel zeker van zijn dat dat ook mag en er de volgende dag geen bon achter de ruitenwisser zit...

nee geen bon. Je kunt daar gewoon parkeren collega van me is er gisteren geweest was goed zee tie 🖒

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Afgelopen dinsdagavond de proef op de som genomen bij Aanéén in Emmeloord. 
Niet bepaald de sfeer van een echt chauffeurscafé maar gewoon een net wegrestaurant. Eten is prima, maar ze kennen de prijzen wel in Emmeloord... Menu was €19,50 en een glas wijn €3,90. Ook de rest van de kaart vond ik nogal aan de prijs
Verders één douche -die gratis is- en het sanitair keurig in orde. Parkeren doe je ergens op het industrieterrein op hooguit een paar minuutjes lopen.
Ondanks de veelbelovende recensies op TruckFly vond ik het goed te doen maar niet een gelegenheid waar ik speciaal voor om rijd.
Het is nu eenmaal niet dik bezaaid met routiers daar in de polder, voor die keer dat ik er dan kom is het best te doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

IT'S A DUESY !!!

Recht voor de deur parkeren en een paar straten tot je beschikking om op kleine loopafstand te parkeren, toppie voor LZV jongens.

Een super ontvangst door bijna het gehele personeel die je ook echt zien, zelfs op afstand kijken ze je even recht in de ogen aan met het signaaltje "fijn dat je er bent".

En je krijgt meer dan je vraagt, een heerlijk klein broodje om de maag wakker te maken. Nee ik vind het hier behoorlijk boven verwachting maar idd een Routier is het niet... maar een wegrestaurant. En met dit beeld van een wegrestaurant ver boven gemiddeld "uitstekend" vind ik het beslist niet duur. Heb ook gelijk het beste stukkie vlees besteld wat ik zo op de kaart zag en helemaal perfect zacht, vochtig rood vlees AAHHG was dit goed zeg.

Bij de meeste tenten bemerk ik vaak dat het duurdere vlees uit de vriezer komt, misschien hier ook wel? Maar dan weten ze dat heeel goed te verbergen.

Kom je mij daar tegen. DAFne die ken ik niet! 

Ga weg..  laat mij met rust..  ik zit hier dronken te worden!

Wereldse humor zijn de openingstijden, ze gaan open maar sluitingstijden!?

Je mag ze bellen dat je laat bent  😍🤣

En, en, en, prive slapen in alle rust vermoed ik. In ieder geval geen chauffeur pal naast je huis.

http://www.etenaaneen.nl/

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites