[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Spookrijder a2


Domino

Recommended Posts

  • Forumlid

Helaas gisteravond een zeer noodlottig ongeval op de a2 bij Best gebeurd. Er staat ook iets in over een chauffeur die een auto tegenhield die net wilde inhalen. Toevallig zag ik die chauffeur zijn verhaal doen op facebook. Hij heeft inmiddels ook contact gehad met die automobilist en de omroep zie ik net. Maar zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten. 

 

http://www.omroepbrabant.nl/?news/2554771203/Thomas+kon+spookrijder+op+A2+maar+net+ontwijken+%E2%80%98Hij+kwam+in+volle+vaart+op+mij+af+[VIDEO]+.aspx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nee, lijkt mij niet.

Heftig ook , las het vrijdagavond op nos.nl

 

Best gek, in dit artikel is een beroepschauffeur (deels) 'de held'.. op dezelfde dag, paar uur eerder en dik 200 km noordelijker.. wordt een beroeps 'verguisd' om dat wat hij gedaan heeft (in de media).

 

Uiteraard zijn het niet geheel vergelijkbare zaken.. maar frappant vind ik het wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nee, lijkt mij niet.

Heftig ook , las het vrijdagavond op nos.nl

 

Best gek, in dit artikel is een beroepschauffeur (deels) 'de held'.. op dezelfde dag, paar uur eerder en dik 200 km noordelijker.. wordt een beroeps 'verguisd' om dat wat hij gedaan heeft (in de media).

 

Uiteraard zijn het niet geheel vergelijkbare zaken.. maar frappant vind ik het wel.

 

Dat komt omdat er gegeneraliseerd word en die beroepsmatige bestuurder niet als persoon wordt aangezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden