Spring naar bijdragen
  • 0

Een ex-werkgever


Menno van den Brink

Vraag

22 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Een ex-werkgever die het laatste loon niet betaald,wat kan ik daar aan doen?

(Behalve zijn nek omdraaien en alles wat bij de wet verboden is). Het betreft dhr. vd Nagel uit Geesbrug, nadat hij op 7 onderdelen failliet is gegaan in Elburg.

De firma met hout- combinaties en walkingfloors?

grt. Wesley

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

ik ben toen ongv 12 jaar geleden  smorgens nie meer

aant werk gegaan had altijd be combie plus kraantie bij huus

staan en m verteld dat die m terug kreeg nadat die betaald had en dat werkte :D:kill:

toen zat ie nog in nunspeet

 

@wesley nee is niet dezelfde deze heeft een grote spijker op de zijkant van de cabine :bey:

bewerkt door ec300
  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

en materiaal van het baasje achterhouden is diefstal.....je loon niet uitbetaald krijgen is witteboordencriminaliteit.....schijnt verschil te zijn....

ik zeg...niet goed schiks dan maar kwaad schiks...ff de kop kapot gaan slaan...en als het bijna genezen is opnieuw beginnen....ik denk dat je je geld dan zo hebt...in de meeste gevallen is ff thuis op bezoek gaan wel genoeg intimiderend denk ik..

succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

en materiaal van het baasje achterhouden is diefstal.....je loon niet uitbetaald krijgen is witteboordencriminaliteit.....schijnt verschil te zijn....

ik zeg...niet goed schiks dan maar kwaad schiks...ff de kop kapot gaan slaan...en als het bijna genezen is opnieuw beginnen....ik denk dat je je geld dan zo hebt...in de meeste gevallen is ff thuis op bezoek gaan wel genoeg intimiderend denk ik..

succes

Iets zegt me dat de kop in slaan zwaarder word gestrafd... Plus, hoe sterk je ook bent, er is altijd iemand die sterker is...

Gewoon luisteren, vaak hoor je van zulke bedrijven, Weg blijven, maar ja,die mooie truck he....... :D

Corydon spreekt uit ervaring. Niet een mooie truck, wel mooie ritten.....

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Een ex-werkgever die het laatste loon niet betaald,wat kan ik daar aan doen?

(Behalve zijn nek omdraaien en alles wat bij de wet verboden is). Het betreft dhr. vd Nagel uit Geesbrug, nadat hij op 7 onderdelen failliet is gegaan in Elburg.

 

Nou hij gaat anders gewoon door, in Geesbrug onder de naam VDN groep. Hij heet dus nu van de Nagel groep. Hij vraagt chauffeurs via TO.

 

De advertentie zegt dat je BETROUWBAAR moet zijn. :D 

 

 

http://www.transport-online.nl/site/module/marketplace/adv/2/vacatures4811/6037/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

^^

 

Ik kan gewoon laten zien dat die v/d Nagel (hoogstwaarschijnlijk), gewoon doorgaat met eventuele oplichtingspraktijken. Heb met de man uit Geesbrug, afgelopen maandag 3 oktober contact gehad, met vragen mijnerzijds. Staat bij mij op de mail.

 

Maar kreeg diezelfde maandag een beter voorstel, uit Ede!  

bewerkt door Reindert
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Vraag je eens af, of je hier aan iemand iets moet bewijzen? Je hebt nu nieuw werk, laat ouwe koeien voor wat ze zijn.

 

Zomaar een tip, kijk maar wat je ermee doet. Stel voor om het hierbij te laten.

bewerkt door Leeuw
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Vraag je eens af, of je hier aan iemand iets moet bewijzen? Je hebt nu nieuw werk, laat ouwe koeien voor wat ze zijn.

 

Zomaar een tip, kijk maar wat je ermee doet. Stel voor om het hierbij te laten.

 

Neen, ik hoef mijzelf tegenover niemand te bewijzen!! Maar stel dat die v/d Nagel de boel naait, dan mag ik wel anderen waarschuwen dat hij waarschijnlijk in Geesbrug gewoon doorgaat, met zijn praktijken.

 

En heb inderdaad nieuw werk, dus zal die v/d Nagel verder mijn kont jeuken. :D  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden