[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Vrachtwagen gekanteld op A15 in Spijkenisse


Vledder

Recommended Posts

  • Forumlid

Op de A15 richting Ridderkerk is donderdagochtend bij de afslag Spijkenisse een tankwagen gekanteld. Dat is op de parallelbaan richting de Botlekbrug. De wagen ligt over de vangrail en een lantaarnpaal heen.

De bestuurder van een transportbedrijf uit Overijssel is uit de wagen gehaald. Hij maakt het naar omstandigheden goed, aldus het bedrijf.

Het ongeluk gebeurde kort voor 09.00 uur. De afslagen naar Spijkenisse en naar de Botlekbrug zijn dicht, meldt Rijkswaterstaat. Dat duurt volgens de VerkeersInformatieDienst (VID) nog tot 19.00 uur. Vrachtwagens met gevaarlijke stoffen moeten via de eilandenroute.
 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Is niet hun eerste, dit jaar......

 

Jij kan zien wie dit is?

 

Ik lees dit nog even bij de VID..

 

"

Update 11:07 uur

Uit onderzoek blijkt dat de vrachtwagen met de linker voorband in de tussenberm terecht kwam en daarbij het uitritbord heeft geraakt. Vervolgens is ie rechts door de vangrail gereden en gekanteld."

 

Wat is daar  gebeurd in de cabine...???

bewerkt door Durashift
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Jij kan zien wie dit is?

 

Ik lees dit nog even bij de VID..

 

"

Update 11:07 uur

Uit onderzoek blijkt dat de vrachtwagen met de linker voorband in de tussenberm terecht kwam en daarbij het uitritbord heeft geraakt. Vervolgens is ie rechts door de vangrail gereden en gekanteld."

 

Wat is daar  gebeurd in de cabine...???

Bij het loskomen uit de berm doorgeschoten naar rechts? 

 

Speculaties, allemaal speculaties ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nou, volgens mij is de VID nou niet direct van de speciulaties.. en er staat duidelijk bij 'uit onderzoek is gebleken'...

 

Ik stel alleen de vraag 'Wat is daar gebeurd'...

 

als ik dat ga invullen met voor de hand liggende gedachten.. ja, dan is dat pas speculatie. Vind ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik zei niet dat de VID speculeert. Dat deed ik, door te zeggen dat hij doorgeschoten is toen hij los kwam. Al hoewel speculatie ... lijkt mij eigenlijk wel logisch ...

 

Oh, ok. Dan begreep ik je verkeerd.

 

Ja, ik kan mij voorstellen dat na correctie op links.. de boel te abrupt naar rechts is gegaan.. Trekker is wel overeind gebleven. Knap of geluk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Jij kan zien wie dit is?

Jij ook, de naam van de firma staat duidelijk achterop de oplegger.

Maar de chauffeur mag blij zijn dat de kingpin is afgebroken. Anders had hij een heel onplezierige vlucht gemaakt naar/in/over de vangrail.

Duidelijk zichtbaar is dat de mesttank aan alle kanten de weg/berm heeft geraakt......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden