[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Appen achter het stuur en andere zonden


Vledder

Recommended Posts

  • Forumlid

Amersfoort - Veilig Verkeer Nederland schrikt van een Belgische steekproef onder truckchauffeurs, waaruit blijkt dat de meesten een gevaar op de weg kunnen zijn door afleiding en te dicht op voorgangers rijden. Soms is er sprake van alcoholgebruik.

Bijna de helft geeft toe te appen en mailen achter het stuur, meer dan twee derde leest berichtjes op de mobiel en 70 procent houdt wel eens onvoldoende afstand. Eén op de tien Belgische truckers biecht anoniem op dat hij gereden heeft met een borrel op. Ruim de helft zegt te snel te rijden in de bebouwde bom.

 

Bron  Telegraaf

 

http://www.telegraaf.nl/binnenland/26822959/___Trucker_appt_achter_stuur___.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

worden er eindelijk eens een stelletje wakker ????

Iedereen weet dit toch al.......en ik denk dat de cijfers hier in Nederland niet veel anders zullen zijn !!

Ja ook ik rij te hard, kijk op mijn mobiel en zit te appen.....maar rijden met een borrel op...NEE dat heb ik nog nooit gedaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Appen is neg zo erg als drank.

 

Dat wordt ook gezegd over bellen, maar ik heb toch vaker dan eens tegen mijn vrouw gezegd: Ik bel je straks even terug want ik zit nu in druk verkeer....  Denk niet dat iemand de invloed van alcohol kunt uitschakelen op het moment dat volle concentratie gewenst is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden