[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Ernstig ongeluk op A12 richting Den Haag ter hoogte van Gouda


Vledder

Recommended Posts

  • Forumlid

Op de A12 van Utrecht naar Den Haag zijn rond 07.30 uur ter hoogte van Gouda twee vrachtwagens en een personenauto op elkaar gebotst. Er is inmiddels een rijstrook vrijgegeven. De file is 12 kilometer lang.

 

Bron: AD http://www.ad.nl/gouda/a12-gedeeltelijk-dicht-door-botsing-bij-gouda~a9be1353/

 

ongeval-A12-Gouda.jpg

bewerkt door Vledder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het regent weer eens, na een lange tijd.. Kunnen de meeste PKW bestuurders niet zo goed mee omgaan..

 

:cool:

 

 

Na het lessen liep ik nog even een plaatselijke Total binnen, voor een (ik wist al dat die dingen aan de prijs zijn) dure krentenbol met dun plakje kaas... Bij het naar buiten gaan komt er een kerel binnen die daar ook wat wil kopen.. 

Enfin, zit even op mijn gemakje in de auto mij te installeren voor de terugrit..

Kennelijk is die kerel wat sneller van doen.. want toen ik ff later de brug over was   richting de A27 stond ie met meerdere auto's aan de kant, de rijstrook blokkerend en telefoon in de hand, foto's van schade maken..

 

Was ook een trekker-oplegger bij betrokken... PL plaat erop.. geen zichtbare schade overigens.. Zal wel iets met van rijstrook wisselen te maken hebben... :angel:

 

Enfin, best gek eigenlijk om te bedenken dat die kerel, toen wij elkaar bij de ingang van de Total shop kruisten.. van niks geen idee had dat hij 5 minuten later bij een aanrijding betrokken zou zijn.. (en dat ik dat dan zou zien..)

bewerkt door Durashift
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden