[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Iemand bekend met Kool Transport uit Vianen?


Mindvlieger

Vraag

20 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0

Er rijden een aantal auto's van kool als charter bij ons.

Twee van de drie die vast bij ons rijden zouden er al lang weg zijn geweest wanneer ze ander werk bij kool moesten doen.

De planners schijnen daar niet best met elkaar op te kunnen schieten en de chauffeurs zijn daar regelmatig de dupe van.

Het enige positieve wat ik over Kool hoor is dat de betaling altijd op tijd is.

 

 

Lekker belangrijk.

 

Dat de planner het onderling niet kunnen vinden is veel belangrijker LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Jezus man je heb er toch mee te maken, wat een opmerking, je bent toch zeker als je op een vrachtwagen zit geen kleuter meer ? Dat een planner niet kan opschieten met de andere planner zal toch lekker hun probleem zijn, en word jij daar als chauffeur de dupe van ?

 

Bedoel je dan de eerste zegt rij naar a en de tweede zegt rij naar b, dat is simpel voor mij , dan zeg ik zoeken jullie even samen uit waar ik heen moet en dan hoor ik het wel, want als ik nou naar a rij of naar b rij wat kan mij dat schelen

 

Dat zeg je nu allemaal wel......maar als je 10 planners hebt zitten die onderling niet met elkaar willen/kunnen communiceren dan ga je een hoop onnodige lege kilometers rijden en dan is het voor jou ook een keer afgelopen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Dus als ik dan een hoop lege km maak, dan raak ik gefrustreerd ? ik weet het niet misschien ben ik te lang chauffeur maar het zal wel

 

nee dan maak je een hoop onnodige kosten....wat dan het einde van het bedrijf kan betekenen......daarna kun je idd gefrustreerd raken :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Op 21-10-2016 om 19:32 zei Mindvlieger:

Is er hier iemand bekend met dit bedrijf? Of werk je er wellicht?

Ja ik heb bij hem gewerkt

Meestal oude chauffeurs die niet zo veel kennen voor de vak.

Veel personeel die familie met elkaar zijn,denk aan dan wat daar gebeurd.

Marcel,de baas,is een die aleen aan geld denkt als je problemen met iets anders heb intereseert hem niet,de meesten daar zijn boeren uit kleine dorpen denken aleen aan hun eigen.

Hij betaald ook niet zoals moet,trekt pauzes volgens cao die je niet heb gehad en iedere mand moet je loon controleren,ik kan mijn eigen ook "een" keer vergisen zegt hij,in begin alles mooi en een keer luister je niet bwegint hij  te kwaken.

Planners kunnen ook niet met elkaar vinden,iedereen deknt daar aan zijn eigen en niet als een team.Weg blijven daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
5 uur geleden zei Asdf:

Ja ik heb bij hem gewerkt

Meestal oude chauffeurs die niet zo veel kennen voor de vak.

Veel personeel die familie met elkaar zijn,denk aan dan wat daar gebeurd.

Marcel,de baas,is een die aleen aan geld denkt als je problemen met iets anders heb intereseert hem niet,de meesten daar zijn boeren uit kleine dorpen denken aleen aan hun eigen.

Hij betaald ook niet zoals moet,trekt pauzes volgens cao die je niet heb gehad en iedere mand moet je loon controleren,ik kan mijn eigen ook "een" keer vergisen zegt hij,in begin alles mooi en een keer luister je niet bwegint hij  te kwaken.

Planners kunnen ook niet met elkaar vinden,iedereen deknt daar aan zijn eigen en niet als een team.Weg blijven daar.

Dus boeren denken alleen aan hun zelf??? Kan ik ook wel zeggen dat jij een stadse stoepscheiter bent en niks goeds met anderen voor hebt.

Dit verhaal komt meer op me over dat jij daar niet in de groep paste.

  • Like 2
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Jaren bij kool transport gereden. Ze zijn inderdaad in +/-2012 verhuist naar Vianen (uitbreiding). 

 

Fijne baas leuke collega’s. Veel van de chauffeurs zitten daar al jaren dat zegt mij al genoeg hoe de situatie is. 

 

Ze rijden veel oost-Duitsland- geheel Frankrijk, België en luxembourg. Voor vaste klanten komen ze ook wel eens in denenmarken Polen en Oostenrijk.

 

er is inderdaad een tijd planner stress geweest gelukkig is dat al weer een tijd opgelost. 

 

De betalingen waren altijd op tijd en juist volgens cao.

 

Het is geen baas waar je een dikke V8 krijgt met alle toeters en bellen. Daar geeft hij niks om en dat zal hij ook nooit gaan doen ook. 

 

Wel rijden ze netjes er bij met alles euro 6 van daf en Mercedes. De tijdperk van iveco en man is voorbij ( op 2 gas ivevo’s na) 

 

overal is natuurlijk wat maar heb hier altijd met plezier gewerkt! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden