[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Vrachtwagenchauffeur verongelukt op A15


Vledder

Recommended Posts

  • Forumlid

Onderstaande las ik in een bericht iets over traptreetjes..............

 

 

De chauffeur van de bots zag hem aankomen, is door zijn cabine geslingerd maar gelukkig slechts lichtgewond geraakt. Hij is gelijk naar de chauffeur toegegaan, het zijraam ingetikt en geprobeerd hem te redden. Er ontstond al een brandje. Echter zat de chauffeur vast (is een fh4 dus hoog en geen traptreetjes) en binnen no-time stond de auto in lichterlaaie. 

Men heeft niets meer voor hem kunnen betekenen. 

bewerkt door lientje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Onderstaande las ik in een bericht iets over traptreetjes..............

 

 

De chauffeur van de bots zag hem aankomen, is door zijn cabine geslingerd maar gelukkig slechts lichtgewond geraakt. Hij is gelijk naar de chauffeur toegegaan, het zijraam ingetikt en geprobeerd hem te redden. Er ontstond al een brandje. Echter zat de chauffeur vast (is een fh4 dus hoog en geen traptreetjes) en binnen no-time stond de auto in lichterlaaie. 

Men heeft niets meer voor hem kunnen betekenen. 

 

Jeetje.....eigenlijk nooit bij stilgestaan dat die treetjes bijna altijd achter de deurpanelen zit.

En dus niet te gebruiken zijn !!!. Dan is een cabine ineens een onneembare vesting geworden !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Gisteren nog publiceerde Transport Online dit artikel over een door MAN ontwikkelde zelfrijdende vrachtwagen die wegwerkers moet beschermen. Kwam helaas voor deze chauffeur te laat.

 

http://www.transport-online.nl/site/76089/zelfrijdende-vrachtwagen-van-man-beschermt-wegwerkers/

bewerkt door Vledder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zijn beiden bots auto's. Hij is op zijn collega geklapt ???? Als ik zo de foto's zie van de link die ik net postte.

 

Hij is inderdaad op zijn collega geklapt. Als je de diverse foto's bekijkt zie je dat en het staat ook in jouw schakel.

 

 

Tjesus, degene die dus voor veiligheid moeten zorgen veroorzaken dit nu zelf, maar was het er niet 1 van tekstkar uit hoevelaken, had dat ergens op 1 botsblok zien staan.

 

Dat maakt het drama misschien nog wel completer.

 

 

Hoop maar dat de beste man al dood was toen zijn cabine vlam vatte. Je moet er toch niet aan denken dat je in een brandend voertuig zit en niet weg kan komen.

 

Heel veel sterkte voor de nabestaanden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Onderstaande las ik in een bericht iets over traptreetjes..............

 

 

De chauffeur van de bots zag hem aankomen, is door zijn cabine geslingerd maar gelukkig slechts lichtgewond geraakt. Hij is gelijk naar de chauffeur toegegaan, het zijraam ingetikt en geprobeerd hem te redden. Er ontstond al een brandje. Echter zat de chauffeur vast (is een fh4 dus hoog en geen traptreetjes) en binnen no-time stond de auto in lichterlaaie. 

Men heeft niets meer voor hem kunnen betekenen. 

The horror. Ook voor de chauffeur die hem wilde redden. Je wilt wel, maar je kan niet. Machteloos toezien hoe iemand verbrandt. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik ben er smorgens vroeg langs gekomen onderweg naar Berkel. Van verre zag je de oranje en blauwe lampen, linkerbaan afgesloten en max 70. Ik had de dashcam ietwat verdraaid om het geheel er netjes op te krijgen. Zag er allemaal maar freaky uit. De stoom kwam nog van de wagen af. Eerst wou ik een collega pesten dat er gelukkig weer zo'n Volvo minder was maar nadat ik het hele verhaal op de radio hoorde alles gewist van de dashcam. Over zoiets ga je geen grappen maken en beelden wil ik er ook niet van hebben.

 

Sterkte voor iedereen die erbij was en er bij betrokken is. Iemand (hulpeloos) levend zien verbranden wil je niet zien (en volgens mij ook niet horen). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...
  • Forumlid
8 uur geleden zei De Don®:

Ik was erbij,toen het gebeurde.

Ik heb daar die afzetting geplaatst,waarop een eigen collega zich doodreed.

 Ik heb daar lang last van gehad,ook nu ruim twee jaar later is het moeilijk,hier weer over te lezen,en de beelden te zien.

In de jaren dat ik dit werk nou doe heb ik meerdere collega's mogen begraven, het went nooit.

Sterkte, ook nu nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden