[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Vrachtwagenchauffeur verongelukt op A15


Vledder

Recommended Posts

23 uur geleden zei De Don®:

Ik was erbij,toen het gebeurde.

Ik heb daar die afzetting geplaatst,waarop een eigen collega zich doodreed.

Ik heb daar lang last van gehad,ook nu ruim twee jaar later is het moeilijk,hier weer over te lezen,en de beelden te zien.

 

Wat een nachtmerrie. Heb je hulp gehad? Heel veel sterkte er mee, ik kan me niet voorstellen dat je dit ooit vergeet. 😢

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik moet er niet aan denken zoiets van zo dichtbij mee te maken.

 

Maar ben je blijven werken, heb je thuis gezeten... Als je er niets over kwijt wil is het Ook goed hoor. Gewoon interesse, ik heb zelf een keer een zwaarnongeluk meegemaakt en mijn collega (We reden dubbel) heeft het best wel even moeilijk gehad en heeft toch wel wat weken thuis gelopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 9-1-2019 om 19:49 zei De Don®:

Wij zijn achteraf uitstekend opgevangen en begeleid,toen wij die ochtend terugkwamen op de zaak,was slachtofferhulp aanwezig om ons op te vangen.

Ook in de weken erna,hebben wij die hulp gehad. 

Ja man. Het was heftig toen. Ik denk regelmatig nog aan C. Het was toch diegene die het meest contact zocht met mij. 

 

Moeilijk mens voor zich zelf, een moeilijk mens voor zijn collega's en een moeilijk mens voor zijn omgeving. Maar desondanks was het wel mijn maatje bij DJZ.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden