[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Kettingbotsing 3 vrachtwagens N65 bij Oisterwijk


Vledder

Recommended Posts

  • Forumlid

OISTERWIJK - Op de autoweg N65 Tilburg - Den Bosch zijn donderdag na het middaguur 3 vrachtwagens op elkaar gereden. Door de kopstaartbotsing ter hoogte van de kruising Oisterwijk raakte de chauffeur van de achterste vrachtwagen bekneld in zijn cabine.

De man zou met zijn benen bekneld zijn geraakt door de kopstaartbotsing. Een traumahelikopter is inmiddels geland voor assistentie.

 

Door_de_klap_schoven_de_vrachtwagens_in_

 

Bron: Omroep Brabant

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Er gebeuren wel echt heel veel van dat soort on gelukken zo te lezen.... En dat kan alleen maar door niet op te letten en voldoende afstand te houden. Anders kan het toch niet gebeuren.....

 

Een paar directe bekenden van mij hebben in het afgelopen jaar een ongeval gehad, vijf om precies te zijn. 

Van 1 is zeker dat hij bezig was met WAP en hij is er ook voor bekeurd, telefoonmaatschappij werkte gewoon mee aan het onderzoek

Van 1 andere is zeker dat hij niet aan de telefoon was, die was hij namelijk vergeten thuis. Zijn vrouw reageerde dan ook vreemd dat hij belde want zijn telefoon lag toch thuis.

De drie anderen stap ik NOOIT bij in de auto omdat ik weet dat ze elke media gebruiken achter het stuur die ze hebben. Bij 1 heb ik in de auto gezeten toen hij zijn lichtmetalen velgen kapot reed op een stoprand, toen zat ie doodleuk op FB,

 

En heeft afgelopen week niet een berichtje in een krant gestaan over een half uurtje op een snelweg langs vrachtauto's rijden meer chauffeurs opleverde die aan de telefoon zaten dan niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden