[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Omvormer


chris83

Recommended Posts

  • Forumlid

Dealer. Kost misschien paar euro maar als je trammelant met de electronica / computer krijgt kost het meer. En die computers in de man zijn nogal gevoelig.

Oké dank je voor je reactie.

Weet je ook toevallig wat de kosten hierin zijn ?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De vlammen in je avatar zeggen genoeg :D

Dat zal je werkgever toch wel betalen, het is toch ook in zijn voordeel als jij netjes elke dag je rijuren volmaakt en dan uit de magnetron gaat eten :angel:

Ja zal het er is over hebben

Maar ik dacht als iemand weet wat daar de kosten ongeveer in zijn dan kan ik er in ieder gebal ff over na denken he

En ja die vlammen daar heb ik ook niet zo veel zin in he moet wel veilig blijven

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

We hebben er zelf één ingebouwd kan 1500 Watt geven deze hangt wel niet in de cabine (word gebruikt om cameramasten op te stellen indien er nog geen stroom op de werf is) we zijn wel met nieuwe kabels aan de batterij vertrokken. Als je echt een goede omvormer wil hebben raad ik Victron aan.(wel iets duurder maar echt deftig materiaal) maar ik zou het dus wel zelf inbouwen 😉

Verstuurd vanaf mijn SM-G389F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

We hebben er zelf één ingebouwd kan 1500 Watt geven deze hangt wel niet in de cabine (word gebruikt om cameramasten op te stellen indien er nog geen stroom op de werf is) we zijn wel met nieuwe kabels aan de batterij vertrokken. Als je echt een goede omvormer wil hebben raad ik Victron aan.(wel iets duurder maar echt deftig materiaal) maar ik zou het dus wel zelf inbouwen

Verstuurd vanaf mijn SM-G389F met Tapatalk

Ja maar volgens mij is het niet heel eenvoudig om te doen heb ff gekeken maar men heeft het over berekeningen enz

Ik ben ook niet zo super technisch

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zou dat berekening zijn voor de zekering? Waar je ook zeker rekening mee moet houden als je er een koopt is dat hij zwaar genoeg is voor het geen dat hij moet dienen (neem aan een magnetron?) Zal morgen eens foto's nemen hoe wij het gedaan hebben ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-G389F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ff met het baasje praten. Weet wat je wil hebben en waarvoor. Beetje werkgever zegt ik koop hem wel en regel de inbouw. 

 

Heeft hij ook geen gezeur als je eventueel zou vertrekken of noodgedwongen op een andere auto moet en als er iets mis gaat door de inbouw zijn de kosten voor de inbouwer.

 

Computer kost tegenwoordig ook al €2500 a €3000....... 

 

Tenminste zo zou ik het doen. T'is nog een jonge auto, zal nog wel paar jaar mee moeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Magnetron is niet een probleem, maar een koffiezetter trekt (als je er zo eentje hebt die je thuis ook gebruikt) 1000-1250w.

Reken erop dat als je een 24-220v omvormer neemt (1700w) dat er een 80Amp zekering moet zitten.

Bij een 12-220v ga je al helemaal spannende stromen krijgen :D

 

Je zegt zelf al dat je niet technisch bent, dus handjes af en naar de dealer!

Een beetje dealer heeft een omvormer er binnen 2u in en mooi weggewerkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

..of overleg met de dealert of hoe/wat en je bouwt hem zelf in en en legt alle kabels keurig weggewerkt klaar

Dan naar de dealer en laat hem de laatste echte aansluiting doen.

Dat heeft hij binnen 15/30 minuten wel gedaan.

Scheelt heel erg veel geld en uiteindelijk blijft de dealer aansprakkelijk voor de daadwerkelijke aansluiting met zekering

bewerkt door scania1965
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden