[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Gevalletje glassschade


Vledder

Recommended Posts

  • Forumlid

286yb6a.jpg

 

 

AMSTERDAM Een vrachtwagen is vanmiddag een lading glasplaten verloren op de hoek van de Floraweg en de Slijperweg in Amsterdam-Noord. Door het ongeluk raakte het wegdek bezaaid met glasscherven.

De chauffeur wilde de Slijperweg oprijden toen zijn lading begon te schuiven en van de wagen viel. Met een enorme klap kwamen de glasplaten in stukken op het naast de weg gelegen fietspad terecht. Daar reden op dat moment gelukkig geen fietsers. Er zijn geen slachtoffers gevallen. 

 

Bron: RTV Noord-Holland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sta in de wacht, dus tijd zat om terug te plagen. ;)

Maar je hebt gelijk, dit levert uiteindelijk niets goeds op...

Dus verwijderd.

bewerkt door Leeuw
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik had vanmiddag ook een klein beetje glasschade.. :rolleyes: 

 

Gisteren nog de instructie gekregen om de rolcontainer altijd  met de stuurwielen in de goot, op de laadklep, te zetten..

Vanmiddag was ik dat kennelijk vergeten.. :confused:  stond nog een beetje schuin ook én ik had de rocontainer op 'chauffeurs-kant' gezet.. terwijl ik op bijrijders kant de laadklep bediende...

Ik was net  een stukje omhoog toen de container met enkele kratjes omging... :eek:  :stom: :stom:

 

Nou kunnen die fristie / choco flesjes wel wat hebben.. dus schade viel mee en gelukkig liep of fietste er net niet iemand langs..

 

Oef.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Gebeurt je één keer zoiets😇

Die oude C1000 opleggers waren in de lengte verdeeld in twee compartimenten: één vak 2 containers breed en het andere vak één breed (de tunnel).

In de tunnel altijd de stuurwielen naar achter werd me op het hart gedrukt, anders krijg je ze er haast niet uit. Prima!!

De eerste keer alleen op pad daar nooit meer aan gedacht natuurlijk... Zweten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

het is dat het een open auto is maar in een tautliner zou ik ze niet eens vast zetten. en heel veel schuiven doen ze niet want die spanband kan misschien 10 schuiven maar weet niet hoe jij de spanbanden aantrekt maar als ik ze aanspan dan zitten ze vast en dan gaat er niks schuiven hoor.

 

Lekker !! Fijn idee voor de mede weggebruikers dat jij niks vast zet een zeilbakkie

 

Hoe strak je ook aanspant....als de banden scheef zitten of de lading kan maar iets verdraaien.....dan kun je inderdaad die banden er maar van aflaten

Want dan hebben ze helemaal geen in meer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Goh vroeger deden ze met een touwtje afbinden

rijgstekie en vast zat het, LOL

Vroeger gingen er ook niet zoveel op de kant>>> auto,s hadden toen niet het vermogen van nu

Vroeger werd er ook niet zo vaak achter op een file ingereden>>> toen waren er nog geen mobiele telefoons

En zo is er nog wel meer te verzinnen  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden