Spring naar bijdragen
road train

Arizona

Recommended Posts

Nou Huub ben gisteren nog bij Arizona geweest. En klopt staat al 4jaar te koop . Maar je kan er nog goed eten en rustig slapen keuken open tot 20.30u maandag t/m donderdag. Goed te doen daar 👍👍

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou gisteren weer eens bij Arizona geweest parking stond ram vol en binnen ook dat is wel eens anders geweest .stond ik er zowat alleen. 

Nog steeds de zelfde eigenaar niks mis mee goed te doen wel wat duurder geworden. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goed tentje.. je bent bescheiden in je mening.

Altijd een geweldig zaakje gevonden en de enige routier die mij, na dat ik weer eens te ver ben gegaan naar bed heeft gebracht.

Onlangs stond ik er nog voor een dichte deur maar nu lezen dat Arizona helemaal dichtgaat vind ik erg pijnlijk, zeker voor de betrokkenen hierbij.

Wens de mensen van Arizona al het goede in de toekomst en dank, dank voor de heerlijke geschiedenis.

Nog tot 1 april, :eek:

zondags vanaf 16 uur geopend

Ons restaurant is van maandag t/m donderdag geopend vanaf 10.00 uur tot 21.00 uur voor lunch, diner of een kopje koffie. De keuken is geopend tot 20.30 uur.Ons restaurant heeft voor ieder wat wils, of het nu gaat om een heerlijke biefstuk, een lekkere saté, iets vegetarisch of een gigantische schnitzel.

Op vrijdag, zaterdag en zondag openen wij graag onze deuren voor gezelschappen. Kom gerust eens aan om vrijblijvend de mogelijkheden te bespreken!

Restaurant-Catering Arizona
Aijerdijk 1
5854 PL Bergen
0485-341246
Toine van Empel 06-51173179

arizona@hetnet.nl
U kunt ons mailen, maar een beller = sneller!

Arizona1.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites