[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Non-stop Turkije - Nederland


Vledder

Recommended Posts

Stil staan en het op een zuipen zetten is ook rust toch? :D

Wel eens in Turkije geweest?

Of heb je wel.eens een Turkse chauffeur gesproken. Ik denk het niet, een Turk zuipt niet hoor. Daarvoor moet je bij onze oosterse vrienden zijn en je eigen collega's

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het hele ertikel wordt niets verteld over de nationaliteit van deze 2 chauffeurs.

Overigens, Turken die dubbelbemand rijden????

Nou is mijn Duits niet heel goed. Maar volgen mij staat er in de eerste zin dat het 2 lastkraftfharers von die Tukeije zijn.

Maar dat zeg ik, het kunnen ook bus chauffeurs zijn. Mijn Duits is echt slecht

bewerkt door shompie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

"Fast ohne Pause haben zwei Lastwagenfahrer von der Türkei bis nach Bayern ununterbrochen hinter dem Steuer gesessen"

Nagenoeg zonder pause hebben 2 chauffeurs vanuit Turkije tot in Bayern ononderbroken achter het stuur gezeten...

(is mijn opvatting van de tekst, maar ik ben niet hoger opgeleid in de duitse taal....)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

"Fast ohne Pause haben zwei Lastwagenfahrer von der Türkei bis nach Bayern ununterbrochen hinter dem Steuer gesessen"

Nagenoeg zonder pause hebben 2 chauffeurs vanuit Turkije tot in Bayern ononderbroken achter het stuur gezeten...

(is mijn opvatting van de tekst, maar ik ben niet hoger opgeleid in de duitse taal....)

U is geslaagd 😃

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jij kunt het op 2 manieren lezen, wij lezen gewoon wat er staat  :p

Als je leest wat er staat zijn het twee chauffeurs uit Turkije...

Maarnal zijn het Hollanders of Russen, waar staat dat ze kunnen zuipen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Er staat dat de chauffeurs vanaf Turkije naar Bayern zijn gereden, niet dat ze de Turkse nationaliteit hebben.

Verder doen Turken ook gewoon zuipen hoor. Het is echt niet alleen maar Caj wat ze drinken.

Ook in Turkije hebben ze bier en Raki.

 

Groet ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden