[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

scheepvaartpictures


Gast

Recommended Posts

  • Forumlid

prachtig emy en martin ben 2 jaar geleden 10 dagen in geiranger geweest en is daar echt bloedmooi vooral al die cruise schepen die vlakbij komen en de bergen he prachtig.

Heb daar toen een kano tocht gemaakt door de geirangerfjord gedaan superrrr zal proberen fotos ervan te vinden :D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
prachtig emy en martin ben 2 jaar geleden 10 dagen in geiranger geweest en is daar echt bloedmooi vooral al die cruise schepen die vlakbij komen en de bergen he prachtig.

Heb daar toen een kano tocht gemaakt door de geirangerfjord gedaan superrrr zal proberen fotos ervan te vinden :D:D

hebben wij ook gedaan echt heel mooi..

http://home.online.no/~gmarbenj/slide3.htm

een slideshow...wel mooi al zeg ik het zelf:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • Forumlid

1 of andere manier heeft de vaart mij ook altijd aangetrokken

Blijf het jammer vinden dat mijn ouders mij te jong vonden (op mijn 16de)om in Rotterdam (letterlijk de andere kant van NL) de opleiding "Maritiem Officier" te gaan doen. Dan had ik daar op kamers gemoeten, iedere dag van Zutphen van R'dam is ook niks.

Mijn achter-oom was Maritiem Officier, ging op zijn 50ste al met pensioen :confused:

Toch blijf ik iedere dag gefasineerd naar de binnenvaart schepen kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • Forumlid

Hier wat foto's bij mijn huis, zal nooit de Emy en Martin kwaliteit halen, maar ik blijf proberen.

1003132oq6.jpg

De Ohio river, die eindigt in de Mississippi.

1003136gc7.jpg

Ze varen met 15 bakken, maar zag er laatst eentje met 25. In de Mississippi gaan ze met 35 bakken op en neer.

1003137go9.jpg

1003138xq2.jpg

Zoals je kunt zien is het een aardig brede sloot, wij wonen precies daar in die bocht, maar kunnen de rivier eigenlijk alleen in de winter zien.

1003140hx5.jpg

1003141ka6.jpg

Dit is voor m'n huisje, je moet een beetje door de bomen gluren.

1003147hg6.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 9 months later...
  • Forumlid

Aangezien me nicht getrouwd is geweest met een binnenvaartsschipper kon ik in 1992 een weekje op een schip mee.

Was een trip naar Duitsland maar waar naar toe weet ik niet meer.

Op de foto zijn we terug in Nederland onderweg naar Rotterdam.

Ondanks het feit dat ik met buikgriep van boord ging, was goed ziek.

Had ik toch nog een hele leuke week gehad.

2331213.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vrachtje schroot, zeker in de roer geladen, of ging je door het gebergte Corrine?

Tussen Bonn en Mannheim is het wel mooi, je kunt, of misschien kon, dat ook met de vrachtwagen rijden langs het water, bij voorkeur de oost kant. Dat is niet zo toeristies en druk.

Deed dat tweejaar en een paar maanden, is dat ik zo het schurft aan verven had....... anders had ik t misschien wel blijven doen. Maar ook in de binenvaart is het de pool dat de baantjes heeft in gepikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tussen Bonn en Mannheim is het wel mooi, je kunt, of misschien kon, dat ook met de vrachtwagen rijden langs het water, bij voorkeur de oost kant. Dat is niet zo toeristies en druk.

Je bedoeld denk ik o.a. de B9! Die is inmiddels gesperrt vanaf Bonn tot aan Wiesbaden!

Inderdaad een mooie route, maar niet meer toegankelijk voor doorgaand vrachtverkeer, ivm. het ontduiken van de maut-gelden!!!:(:mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden