[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

navigatie of vaginatie


hobbychauffeur

Vraag

  • Forumlid

Goedemorgen 

 

Gisteren een ritje naar Duitsland gedaan omdat de Belgen zo nodig weer een vrije dag moesten hebben. De rit ging helemaal naar Straelen....nu komt het...mijn navigatiesysteem herkende maar 2 straten in heel Straelen...en nu is Straelen geen probleem maar het is toch wel fijn als je ook in de straat komt...zonder vragen e.d........en nu niet komen zeiken met: vroeguhh deden we het ook zonder nav.

Ik heb een igo primo truck navigatiesysteem...maar af en toe is het een vaginatiesysteem...iemand bekend met dit fenomeen?? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Een voorbeeld uit TomTom:

Van der madeweg Amsterdam vind je alleen als je Duivendrecht in typt.

Zojuist even getest, maar het klopt niet.

Als je deze straat zoekt, na Amsterdam in te voeren geeft de TomTom deze straat keurig aan. Wel met het onderschrift: Amsterdam-Duivendrecht, Ouder-Amstel, NLD

Goedemorgen 

 

Gisteren een ritje naar Duitsland gedaan ..mijn navigatiesysteem herkende maar 2 straten in heel Straelen...

Ik heb een igo primo truck navigatiesysteem...maar af en toe is het een vaginatiesysteem...iemand bekend met dit fenomeen??

Geef eens een straatnaam?

Ik heb meerdere straatnamen ingevoerd. Mijn TomTom heeft geen moeite met het vinden deze straten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Goedemorgen 

Ik heb een igo primo truck navigatiesysteem... 

 

Tja, koop een tomtom en er gaat een wereld voor je open :D 

Ooow ja, geef een kind een tomtom en zelfs die kan er mee uit de voeten op zijn skelter.

Voor de ouwere, die hoeven ook het instructieboekje te lezen want alles spreekt voor zich.

Nee en ik werk niet bij Tomtom :D

bewerkt door Kiepenboer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Zojuist even getest, maar het klopt niet.

Als je deze straat zoekt, na Amsterdam in te voeren geeft de TomTom deze straat keurig aan. Wel met het onderschrift: Amsterdam-Duivendrecht, Ouder-Amstel, NLD

vreemd bij mij niet.......

Als je alleen typt Amsterdam en daarna van der madeweg dan vindt hij die niet.

Wel als ik Amsterdam type en dan geeft hij op de volgende regel Amsterdam-Duivendrecht als ik dij aanklik vind hij hem uiteraard wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

heb de postcode ingevoerd....en de straat was an der bleiche...

heb in F ook wel eens dit geintje gehad...is toch een vaginatiesysteem...

Check de verkoop afdeling van Adri nu maar. Wat een topper. Nee heb geen aandelen wel hele positieve ervaringen met zijn aankopen

grt. Wesley

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Voor Vaginatie ben ik geen navigatie nodig.....tis de omgekeerde wereld :D  :D

Ga op de lucht af..... LOL

 

 

Maar, Straelen enkel met navigatie, zo Groot is dat toch niet en hebben ze daar geen benzinestations waar je eventueel ff kan vragen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden