[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Minder Nederlanders met groot rijbewijs


Vledder

Recommended Posts

  • Forumlid
Het aantal Nederlanders met een C- of CE-rijbewijs is de afgelopen twee jaar gedaald met 5,2 procent. Dat meldt het CBS in haar Jaarmonitor Wegvoertuigen.

10402_219-300x187.jpg

 

Nederland telde begin 2016 ruim 630 duizend personen met een vrachtautorijbewijs. Dit aantal is in twee jaar tijd met 5,2 procent gedaald. Begin 2014 hadden nog 665 duizend Nederlanders een vrachtautorijbewijs.

 

Bron: TTM.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als je niet rijdt wordt het een kostbare zaak om een je rijbewijs incl Arbo keuring en code 95 in stand te houden. Ik laat hem ook niet meer verlengen.

Dat valt toch wel mee? Voor pakweg €50,- is de keuring voor je rijbewijs geregeld en Code 95 heb je alleen nodig als je beroepsmatig een vrachtwagen wil besturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Klopt. Tel er dan nog maar minimaal 500 Euro bij op.

 

Maar toch vind ik het gezeur. Dat alles 'te duur' zou zijn. Op jaarbasis heb je het over maximaal 150 Euro. Dan heb je met 1 dag werken terugverdiend. Dat is een minimale investering. En eentje met gegarandeerd rendement.

 

Maar dat wordt dan 2 dagen werken om het terug te verdienen !!!

Die ene dag van de cursus heb je ook niet kunnen werken.........dus die moet je ook nog terug verdienen  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Over hoeveel jaren hebben we het dan, wanneer je het niet meer verlengd.

Nou Nou wat is dat  nu weer !!!!   Jij als chauffeur moet toch wel weten dat je C-D  rijbewijs maar 5 jaar geldig is !

Dus als je even rekent weet je wel wat dat betekend  , minimaal 10 en maximaal 15 jaar 

Als hij nu net nog een nieuwe heeft en daarna nog 2x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nou Nou wat is dat  nu weer !!!!   Jij als chauffeur moet toch wel weten dat je C-D  rijbewijs maar 5 jaar geldig is !

Dus als je even rekent weet je wel wat dat betekend  , minimaal 10 en maximaal 15 jaar 

Als hij nu net nog een nieuwe heeft en daarna nog 2x

Oeps foutje, heb ook net mijn paspoort verlengd (is tegenwoordig 10 jaar geldig)

Was denk ik daarmee in de war.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden