[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Bedrijf stilgelegd door de Ilent


steenhaas1

Recommended Posts

  • Forumlid

Of deze open houden. Dit is een eigen topic, dat andere is slechts een 'feed'.

 

http://www.chauffeursforum.nl/index.php/topic/39151-ilt-misstanden-bij-transportbedrijven-%C3%A9%C3%A9n-firma-stilgelegd/

 

Dat bedrijf in het Westland had, zover nu bekend, de zaakjes juist op orde, begreep ik uit het persbericht.

bewerkt door Durashift
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Bedrijf in Nijmegen is Vortex - de Klok Logistics. (..)

 

Oh ja, is dat één (holding) bedrijf?

 

Vortex auto's staan ook wel veel bij de Texaco bij Heteren, naar mijn idee.

 

Enfin, voor een volgend weekend gewoon even dit huren en er wordt voldaan aan de eisen, volgens mij..

 

Combiwagen-Foto1-groot.JPG

 

http://www.haku.nl/Combiwagen.html?gclid=CMfLyqaa2tACFUI8Gwodln8F1w

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voorbeeld: Lehmannkai in Lübeck. Een compleet gerenoveerd gebouw, waar bij de toiletten binnen weken zelfs de sloten van de deuren met gepast geweld verwijderd waren.  :mad:

En nee, ik stond er niet bij te kijken toen er gesloopt werd. Maar weet je, die veelverguisde onderbuik van ons heeft het toch wel vaak bij het rechte eind...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Oh ja, is dat één (holding) bedrijf?
 
Vortex auto's staan ook wel veel bij de Texaco bij Heteren, naar mijn idee.

 
Ja Vortex ,de Klok en Timmer vallen volgens mij allemaal onder dezelfde holding.
Vortex en Timmer trucks staan veelal op Litouws kenteken. bewerkt door Marotrans
quote gerepareerd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En wie in Roosendaal? Heb wel een idee.

 Vertel eens,je bent niet alleen in tilburg goed ingevoerd,maar blijkbaar ook in het Roosendaalse.

Noem eems wat bedrijven hier die zelf geen vergunningen hebben

Bij Roosendaal denk ik eerder aan Bakker (BaRo) of (Rode) Rynart. Jan de Rijk heeft zijn zaakjes wel voor elkaar schat ik zo in.

 

En in het Westland? HZ of Lievaart. Ik gok de eerste.

 

 

Jan de Ruk ?

 Dach t  niet, Bakker heeft wél eigen vergunningen,en Jan de rijk nog wat meer,evenals (rode) Rijnart( met IJ :D ) 

Hoe t met Baro of JdR Bulgarije gesteld is weet ik niet,maar dat zijn dan ook geen Roosendaalse bedrijven( hoewel ze wel vanuit Roosendaal gefinanciert worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat is een openbare gelegenheid, iets heel anders als toiletten op een afgesloten terrein van de firma waar je werkt. :bey:

Is het slopen dan minder erg Ger???

In de kop van N-H op de A7 thv Wieringerwerf waren keurig nette toiletgebouwtjes met RVS interieur. Prima voorziening voor de hoge nood onderweg. Maar nee hoor. Allemaal gesloten omdat ze vernield zijn.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ligt er wel een beetje aan wat voor gebouw het is......een degelijk stenen en netjes onderhouden gebouw op eigen terrein wat ook onderhouden en dagelijks schoongemaakt  word of zo'n huur kar waar niemand naar om kijkt.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ligt er wel een beetje aan wat voor gebouw het is......een degelijk stenen en netjes onderhouden gebouw op eigen terrein wat ook onderhouden en dagelijks schoongemaakt  word of zo'n huur kar waar niemand naar om kijkt.....

maar het blijft nog steeds niet je eigendom......dus hoezo zou je

iets te slopen ???  ;)

bewerkt door scania1965
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nee Adri, maar je moet het hele verhaal wel even lezen.

Het ging er om dat toiletgebouwen zo als bedoeld in >>deze<<post verhuurt worden aan transport bedrijven ze gesloopt worden, en daar ben ik het niet mee eens, openbare gebouwen worden gesloopt

Dus deze regel klopt niet

de toilet gebouwen die een jaar geleden gebouwd zijn bij Vos Oss staan er nog exact hetzelfde bij als toen ze opgeleverd werden

maar ze zijn we l dicht GER Dus Als Je FF moet gaat het daar niet bewerkt door road train
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ten eerst vraag ik me af waarom de link er bij staat, foto was voldoende (of heb jij aandelen in dat bedrijf? dan let maar op dat  :grote smurf:  je geen rekening stuurt  ;) )

Ten tweede mag je ook dan geen 45 uur in je cabine doorbrengen.

 

(..)

 

Op dat eerste punt. Nee, in het geheel geen belang daarbij. Sterker, ik denk dat ik :grote smurf:  een dienst bewijs door netjes  de bron van mijn fotokopie te tonen. Zonder bronvermelding is er een kans dat er iets illegaals op dit forum gebeurd.. dacht ik. ;)

 

Het tweede punt.. In NL mag je best 45 uur rusten in de cabine. :angel:vind ik.. Artikel 8.8 van de o zo bekende verordening zegt er niks over en NL handhaaft niet..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden