[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Poolse APK


Vledder

Recommended Posts

  • Administrators

Wat waarschijnlijk zoveel betekend als: Op geen van de assen een rem die naar tevredenheid (regels) werkte. Hij zal wel wat remkracht hebben gehad, wat echt enkel op de motor zie ik niet gebeuren....

bewerkt door Murphy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik ga er maar vanuit dat je het artikel gelezen hebt? :zegtniets:

 

Op de rollenbank was de uitslag NUL (niet een klein beetje minder dan volgens de regels zou moeten zijn, maar nul komma niks) en "Der Fahrer bremste eigenen Angaben zufolge den Auflieger mit bloßer Motorkraft" oftewel

volgens de verklaring van de chauffeur remde hij daarom puur op motorvermogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het bericht staat "Der Fahrer bremste eigenen Angaben zufolge den Auflieger mit bloßer Motorkraft."

 

Kan dit betekenen dat alleen de trailer helemaal niet remde en de trekker wel? Of wordt er met Motorkraft misschien een retarder bedoeld?

Hoe dan ook, het kan levensgevaarlijk zijn om met zulk materiaal rond te rijden. Wat bezielt zulk volk toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En een APK is een momentopname, wat bij de keuring heel is kan de volgende dag stuk gaan.

Of 100m buiten het keuringsstation....

 

Klopt, maar ik geloof werkelijk niet dat de getoonde rem vorige week nog prima werkte...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Klopt, maar ik geloof werkelijk niet dat de getoonde rem vorige week nog prima werkte...

En hoe groot is de kans dan ALLE remmen het in een week voor gezien houden?

"En een APK is een momentopname" (zei steenhaas1). Ik denk dat de poolse keurmeester ook een moment INNAME heeft gehad biertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Linkje naar deze afgekeurde: http://www.presseportal.de/blaulicht/pm/68437/3504934 .  En ja, ook dit is een idioot als hij/zij met kapot/zwaar versleten materieel de weg opgaat en daardoor zichzelf maar ook anderen mogelijk in gevaar brengt.

 

Ja Ger, kom maar met een lijstje. :cool:   Ik zet de lat alvast op doorrijden met een ingescheurd chassis: http://www.gn-online.de/nachrichten/polizei-stoppt-in-emlichheim-rollende-zeitbombe-105259.html . Wie biedt meer?  :bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En een APK is een momentopname, wat bij de keuring heel is kan de volgende dag stuk gaan.

Of 100m buiten het keuringsstation....

 

hij heb er gewoon voor de apk een nieuwe rem opgezet, en die de dag erna weer naar de winkel teruggebracht en zijn oude er weer op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden