Spring naar bijdragen

Truck hangt 35m boven afgrond, Vlissingen


Ron020

Recommended Posts

  • Forumlid

"Een vrachtwagen van het transportbedrijf Oost Ouddorp hing vorige week vrijdag urenlang boven een 35 meter diepe afgrond van de vuilstortplaats in Vlissingen-Oost. Na enkele mislukte pogingen werd de truck van een val in het diepe gered. "Dit heb ik nog nooit in mijn leven gezien", zegt de eigenaar van het bedrijf.
De chauffeur reed vrijdag rond 8 uur, mede door gladheid, te ver achteruit tijdens het lossen van vuilnis. De achterwielen kwam over de rand en de truck gleed langzaam de afgrond in. Pas bij de voorwielen kwam het gevaarte tot stilstand, waarop de chauffeur uit de vrachtwagen wist te springen."

Van de facebookpagina van het betrokken bedrijf, met daarin een integrale weergave van een artikel uit het AD (= PZC)

 

Natuurlijk al diverse reacties onder dat bericht en onder het oorspronkelijke bericht van 9 dec, dat met enige vertraging op 14 dec. ruim gedeeld de pers haalde. Ik heb de rest ook gelezen, maar geen ander artikel vermeldt nog iets dat niet in de facebook-link (alias AD/PZC) staat.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden