Spring naar bijdragen

Niet op het forum kunnen via Tapatalk (16-12-16)


Recommended Posts

  • Forumlid

Beste forummers,

 

Onder de gebruikers zijn er veel die hier op het forum komen via Tapa-talk. Vandaag probeerde ik al meerdere malen via Tapatalk het forum te volgen. Helaas lukt dit niet. Als ik het Chauffeursforum aanklik dan wordt het scherm van mijn telefoon ietsjes donkerder maar ik krijg verder niet de ongelezen nieuwe berichten te zien (eigenlijk krijg ik helemaal niets te zien).

 

Ervaren jullie ook deze problemen, of ben ik nu weer de gek met zijn gebrek?

 

Hendrik

Link naar opmerking
  • Forumlid

Beste forummers,

Onder de gebruikers zijn er veel die hier op het forum komen via Tapa-talk. Vandaag probeerde ik al meerdere malen via Tapatalk het forum te volgen. Helaas lukt dit niet. Als ik het Chauffeursforum aanklik dan wordt het scherm van mijn telefoon ietsjes donkerder maar ik krijg verder niet de ongelezen nieuwe berichten te zien (eigenlijk krijg ik helemaal niets te zien).

Ervaren jullie ook deze problemen, of ben ik nu weer de gek met zijn gebrek?

Hendrik

Misschien even uit en inloggen hendrik wil nog wel eens werken
  • Like 1
Link naar opmerking
  • 8 months later...
  • Forumlid
2 minuten geleden zei Marotrans:

Wat is dan het grote voordeel van tapatalk?

Ik heb het nooit gebruikt; kijk onderweg via de mobiele versie van 't forum, heb ooit "blijf ingelogd" aangevinkt en ben met één veeg over het scherm hier :ja:

1 app voor meerdere forums (of fora). Het werkt veel handiger en overzichtelijker. Ik heb ooit eens de pro versie gekocht, dus ook geen reclame. 

Link naar opmerking
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden