[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Verwarming


Vledder

Vraag

  • Forumlid

Zal jullie even laten lachen; dit is mijn eerste dag als chauffeur en gelijk mijn eerste overnachting. Weet iemand hoe ik 's nachts warm blijf? Heb een Volvo mee. Bij het bed zit een schakelaar met 3 omhooggaande golfjes. Neem aan dat dat de standkachel is? Als ik die schakelaar even ingedrukt hou gaat er een klein ledje branden en gaat er een ventilator draaien. Maar warmte ho maar. Wat doe ik verkeerd?

bewerkt door Vledder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0

Valt mee hoor Wesley, gewoon een goeie leerschool gehad in Doorn ;-)

Luchtgat in je snowhole ofwel de ramen open, waxinelichtje aansteken en het is altijd 0 graden+.

Voelt zeer behaaglijk als het buiten -35 is, serieus.

 

 

Dat is ook de reden dat ik altijd waxinelichtjes in auto heb liggen zet hem op een schoteltje met een bloempot op de kop....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Instructie boekje zoeken?!?

grt. Wesley

 

Ja, wat heb je nou geleerd tijdens de theorie: ZIB.

;)

 

Wat ik voor de kerst zag in de huur DAF XF SC was een trucksymbool, met een maan erbij en verwarmingssymbool, waarvan ik dacht dat dat wel iets met een standkachel van doen zou kunnen hebben.. Had er zelf geen behoefte aan, dus niet verder geneusd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Als t aan bepaalde mensen ligt die op de bres staan voor jou "sociaal welzijn"zou je daar binnenkort wel eens kunnen liggen,a;s je een wekelijkse rust moet maken. :D  :D

Maar dan parkeer ik het voertuig zeker niet langs de autobaan.

 

Al is de kans dat me zoiets in Nederland gebeurd ook niet zo heel groot, want dan blijft het voertuig staan en ga ik met de trein naar huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

 

;)

 

Wat ik voor de kerst zag in de huur DAF XF SC was een trucksymbool, met een maan erbij en verwarmingssymbool, waarvan ik dacht dat dat wel iets met een standkachel van doen zou kunnen hebben.. Had er zelf geen behoefte aan, dus niet verder geneusd.

Wel een hele kleine standkachel. Dat is voor de nachtverlichting namelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden