[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Nog twee weken en dan dit !!


Dafduck

Recommended Posts

  • Forumlid

Tien jaar schadevrij gereden met mijn Scania en over twee weken is mijn nieuwe Daf klaar gebeurd dit.

Kom ik vrijdag uit Brusssel centrum rijdend op de E40 afslag RO west filerijdend de rechter baan reed wel door richting Mons en dat ging hard ook.

Toen ik bijna bij de doorgetrokken streep was bleef de auto voor me staan was met z´n tel bezig na een zacht toetertje van mijn kant trok hij ineens snel op.

Dus ik ook vol op het gas komt er nog een Belg vanaf de rechterbaan plots invoegen verwachte ik natuurlijk niet meer en zat er vol op.

Zijn achterdeur tot aan zijn bumper stuk en mijn tree plank knipper en bumper schade.Beweerd de beste man dat het mijn schuld is en ik hem niet in liet voegenLOLheb even geslikt en dacht goeie voor de verzekering.

Wat denken jullie hier over?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zelfde geval ook eens gehad in duitsland.....daar beslist de politie over de schuldvraag en waren duidelijk......luxe wagen had schuld aangezien hij vanaf de linker achterdeur schade had en ik hem in mijn dode hoek nooit kon zien en hij dus veel te snel ingevoegd had en daarbij hij veranderde van rijbaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
37 minuten geleden zei Dafduck:

....

Dus ik ook vol op het gas komt er nog een Belg vanaf de rechterbaan plots invoegen verwachte ik natuurlijk niet meer en zat er vol op.

....

Wat denken jullie hier over?

 

Dit zinnetje zou ik niet herhalen bij de verzekering.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Inderdaad zelfde schade en bovendien hij zat al op de uitvoegstrook naar recht,hij begon ook over mijn dode hoek maar toen ik zei dat hij de file omzeilde en dit associaal weggedrag is dimde hij in.

Bovendien heb ik een getuige want mijn collega reed er drie auto's achter in een mobiele verhuislift en zag het precies gebeuren.

Wat wel vervelend is mijn wagen word ingeruild voor de Daf nu dus met schade.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

 

10 minuten geleden zei RealZeus:

Jij hoeft hem ook niet in te laten voegen want hij moet namelijk voorrang verlenen. Heel makkelijk te zijn ook in dat derde wereldland want bij elke oprit staat een bord dat dat aan geeft. Dus je had hem gewoon keihard kunnen uitlachen.

Beter nog ik had er al twee voorgelaten heb ik geen moeite mee! ik ga niet op mijn voorganger zitten drammen, maar had hem echt niet gezien pas na het geluid van brekend plastic zag ik hem pas.

Hij zei nog maakt toch niet uit Audi is van leaseplan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 23-1-2017 om 06:52 zei RobNiat:

 

Tsja, daar kan ik me alles bij voorstellen...

 

;)

 

En toch...ik heb nu 7 maanden een Daf XF.105 460 Superspacecab gehad en ik vond het een fijn ding. Qua ruimte, praktische indeling en het bed kan echt geen enkel merk aan Daf tippen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 25-1-2017 om 10:29 zei Schots en Scheef:

Past weer precies bij Rob in het straatje. We weten zo langzamerhand wel eens dat hij geen daf liefhebber is.

 

Maar ieder zijn ding. Heb ook geen klagen over daf, Elk merk heeft wel wat.....

Laat ik zelf gekozen hebben voor een CF 440 ssc veel meer opbergruimte kon in de highline geen reet kwijt had zelfs geen kasten.

En dat bed kreeg ik last van men rug van zelfs met het dikste matras van scania.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
7 uur geleden zei steenhaas1:

Hebben ze die ook al bij een CF, Superspace da's weer nieuw dan :D

Oke dan het is een SC Sje te veel getiept maar wel met een stahoogte van 223cm ik kon ook een xf106 krijgen maar in de verhuizingen vindt ik dat niet handig te veel kleine en smalle straatjes.

En wat dacht je van de laag hangende takken in een woonwijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik was blij dat ik na de 85 een 95 kreeg juist in die kleine straatjes, als de bumper past gaat de rest ook.

Bij een 85 moet je tot hart vooras blijven kijken of de auto erdoor kan, en met de trottoirspiegel van de 95 kijk je recht naar beneden en kun je goed zien of je ergens lang kan. Bij zo'n CF zie je de grond pas zo'n 20cm naast de auto lekker makkelijk in juist die straatjes met aan beide kanten geparkeerde auto's :nee:

De hoogte van een CF spacecab zit tussen de XF spacecab en SSC

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ook dit nog koop ik een paar lerenstoelhoezen van Labro op marktplaats meuren die dingen naar de rook aangezien ik nog nooit gerookt heb kwam dit als een mokerslag toen ik de verpakking opende.
Vindt wel dat de verkoper dit even had mogen melden koste gelukkig wel niet veel maar toch,en hoe krijg ik die lucht er uit!!!!

bewerkt door Dafduck
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
26 minuten geleden zei Danny:

Nou als je ze nieuw gekocht heb gewoon terug sturen en zorgt hij maar voor een nieuw setje voor je

Verstuurd vanaf mijn D6603 met Tapatalk
 

Nee helaas niet nieuw ze kwamen van marktplaats maar verkoper zei dat ze heel en netjes waren,nu zijn ze ook heel maar niet netjes zwarte vlekken[niet te zien op de foto] en ze stinken.

Ga is kijken of ik ze in de wasmachine kan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
21 minuten geleden zei Dafduck:

Nee helaas niet nieuw ze kwamen van marktplaats maar verkoper zei dat ze heel en netjes waren,nu zijn ze ook heel maar niet netjes zwarte vlekken[niet te zien op de foto] en ze stinken.

Ga is kijken of ik ze in de wasmachine kan doen.

Geen  leer  in de wasmachine  doen  komt niet  goed...  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden