[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Politie zoekt getuigen van inbraak op Transportcentrum


mark

Recommended Posts

  • Forumlid

In de nacht van donderdag op vrijdag werd vanaf een bedrijventerrein aan het Transportcentrum in Enschede een trekker gestolen.

Op camerabeelden was te zien dat deze trekker een oplegger voortbewoog die bleek te zijn gestolen bij een ander bedrijf aan het Transportcentrum. De oplegger was geladen met rollen blik. De trekker is van het merk DAF en was voorzien van het kenteken VN-75-JK, wit van kleur en had het logo VSW op het portier. De achtervelgen van deze trekker zijn opvallend wit.

De oplegger was van het merk Pacton, met het kenteken OD-29-DY en was voorzien van een rood-wit zeil, met daarop de naam Haarman.

Mensen die informatie hebben over deze diefstallen, worden verzocht contact op te nemen met de politie in Enschede, 0900-8844.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat bedrijf ken ik wel. Jammer.

Welke kronkel heb je in je kop als je een truck van 'n ander gaat stelen en vervolgens bij de buren een trailer gaat jatten, met die gestolen truck !!

hmmm, oude trekker zonder alarm of startonderbreker?

waarschijnlijk ook zonder volgsysteem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

zo erg bizar zeg mijn trekker (bedrijfstrekker) staat tegenover vsw en dit weekend met haarman trailer gelukkig heb ik geen blik geladen dus de mijne staat er morgen vroeg nog.

wel erg dat dit gewoon op een terrein gebeurt waar alles eigelijk (veilig) moet kunnen staan.

de brutaliteit van tegewoordig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
zo erg bizar zeg mijn trekker (bedrijfstrekker) staat tegenover vsw en dit weekend met haarman trailer gelukkig heb ik geen blik geladen dus de mijne staat er morgen vroeg nog.

wel erg dat dit gewoon op een terrein gebeurt waar alles eigelijk (veilig) moet kunnen staan.

de brutaliteit van tegewoordig.

Ach het is niet de eerste keer dat dit gebeurt is op het bewaakte tansportcentrum (camera toezicht en bewaking bij poort door securitas)....

Je zou er haast wat van denken? Maar goed voorlopig zijn we weer op zij hoede met zijn allen (helaas zitten wij er dus ook midden tussen in). Als alle bedrijven op het bedrijven park (transportcentrum) nu eens de koppen bij elkaar stoken en elkaar beter zouden informeren, dan kan er waarschijnlijk eens een vuist gemaakt worden.

Maar goed dat zullen we maar eens op vergader niveau aan de tand stellen, wellicht helpt het?

De bewaking en politie hebben inmiddels verbetering en meer toezicht toe gezegd. Maar ook vind ik dus dat de betrokkenen niet voldoende voorzorgsmaatregelen hebben getroffen, en daar zou ook aan gewerkt worden (heeft men verzekerd)

Gr,

mark

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

het klopt het is niet de eerste keer.

hoorde vandaag dat ze bij ons ook auto's hebben geprobeerd los te maken, ik was maar donders blij dat ze de mijne met rust hebben gelaten.

maar goed meer controle ja dat zou wel mogen misschien zoals het in de haven's gaat melden bij de portier voor vreemden en de vaste bezoekers (transportbedrijven cq chauffeurs) met een pasje toegang verlenen.

het is maar een idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • Forumlid
het klopt het is niet de eerste keer.

hoorde vandaag dat ze bij ons ook auto's hebben geprobeerd los te maken, ik was maar donders blij dat ze de mijne met rust hebben gelaten.

maar goed meer controle ja dat zou wel mogen misschien zoals het in de haven's gaat melden bij de portier voor vreemden en de vaste bezoekers (transportbedrijven cq chauffeurs) met een pasje toegang verlenen.

het is maar een idee.

gewoon de slagboom weer naar beneden en de portier die weg bezuinigd is weer terugzetten in zn hokje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden