Spring naar bijdragen

Deze man wil ff iets kwijt


diklin

Recommended Posts

  • Forumlid
Op 26-1-2017 om 09:34 zei lambiek:

(..)

af en toe zit hij meer in die kut camera te kijken als voor hem op de weg waar het nog steeds altijd gebeurd

 

.. en zonder gordel. Maar ja, daarover zijn de meningen verdeeld.

 

Ik zat mij eigenlijk meer af te vragen welke nationaliteit die kerel heeft. Qua uitspraak van het Engels verwacht ik een Brit. Maar dat strookt niet met het LHD beeld dat ik zie.. Kerel zit in een dagcabine met veiligheidshesje aan.. lijkt mij weer niet met Amerika / Canada overeen te komen..

:confused:

 

Inhoudelijk klopt het wel wat hij zegt, herkenbaar voor de beroepsgroep denk ik.

 

Vraag mij wel af of het publiek waarvan hij respect wilt ontvangen genegen is om zo'n kerel (qua uiterlijk / voorkomen) direct respect te geven. Heel uitnodigend komt hij op mij niet ov er.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

Dat is oost amerikaans dialect. En Boston is een grote stad aan de atlantiese oceaan, paar uur noord van NYC.

Ik denk eerlijk gezegd dat t probleem bij hemzelf ligt. Ik werd er altijd wel in gelaten hoor. Maar t is maar net hoe je rijd denk ik. Wil je altijd voorrang hebben, of wil je dat krijgen.......

Hij is gewoon een stakker met een groot bakkes en t verstand van een twee weken oude aap.

  • Like 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden