[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Iceroad trucks


Caelan

Recommended Posts

  • Forumlid

Van ons bedrijf gaan we dit jaar met 4 auto's de iceroads doen.

Seizoen duurt dit jaar 2 maanden.

Van links naar rechts op de foto:

2016 Westernstar lomax(glider)

2012 Kenworth w900l( de mijne)

2013 Peterbilt 389(glider)

2016 Peterbilt 389(glider)

We gaan alle 4 met B-trains max treingewicht 63.5 ton.2b4e430311dc33e3282a0475edbb7420.jpg

Sent from my SM-G925W8 using Tapatalk

  • Like 16
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik vind het machtig mooi om te zien, maar net als Hendrik heb ik daar de balletjes niet voor. En mocht je er de gelegenheid voor hebben zijn foto's en filmpjes uiteraard van harte welkom.

 

Succes straks en laat ff weten wat het gevoel nu werkelijk is als je voor de eerste keer het ijs op moet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ben erg benieuwd naar de verslagen zonder de sensatiezucht van een commerciele tv zender er bij. ;);)

 

Lange wielbasis is juist prettig met veel gaten en bulten.

 

Als we hier ook ice roads zouden hebben, had ik me vast wel aangemeld. Lijkt me geweldig om "dat soort" werk te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 27/01/2017 om 20:49 zei Teddybeer:

Dat hoeft om mij ook niet, maar als het toch flink winter is dan wen je daar ook wel aan.

Onder de -10 Celsius is er nog zo weinig vocht in de lucht, dat het niet meer zo koud voelt als in NL. Wat dan ook meteen het grootste gevaar wordt.....onderkoeling.

 

Groet ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

Kijk............daar zijn de eerste foto's. De tweede foto vind ik het mooist.

En zo te zien op de laatste foto zit je lekker op het ijs te sturen, hoe voelt dat de eerste keer ? Lijkt mij erg vreemd/raar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het voelt tegennatuurlijk om met 40 ton het ijs op te rijden,maar het went snel.
Moet eerlijk bekennen dat ik een halve hartverzakking kreeg bij de eerste scheur die in het ijs sprong...dat maakt een partij herrie,dat is minder goed voor je gestel,maar ook dat went.

Sent from my SM-G925W8 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De eerste 2 foto's zijn gemaakt in Lockhart.Dit is een eiland halverwege,en een verplichte stop.
De laatste is van een kraai doe meevliegt met de auto,en hoopt dat hij(of zij) wat te eten krijgt.
Het voeren van wildlife is ten strengste verboden,als je het wel doet en je wordt betrapt heb je meteen je laatste rit gedaan.

Sent from my SM-G925W8 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden