[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Frigo aansluiten


spritske

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik neem aan dat je een koelbox of koelkastje bedoeld

Ten eerste als je geen verstand van electra hebt blijf er dan met je tengels af

je kan zo maar een berg schade veroorzaken , dus laat het een monteur doen !

Sorry hoor maar ik zie aan je schrijven datje er weinig verstand van hebt , en ik wil je alleen maar waarschuwen :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar niet met een aansteker plug, die kunnen dat niet aan! Ik heb zelf bij de actros aan de bijrijders kant bij de zekeringen twee dikke kabels opgezocht,daar zat al een moer op,daar kon ik zo twee vrij dikke kabels middels een oog bij zetten. Vervolgens heb ik een dubbele gaarde stopcontact in de cabine gemonteerd, je verbind de plusdraad met de ingangen van de stekker en de min met de aarde pinnen, maak aan de kabel van de koelkast een normale randaarde stekker. Dan verbind je de twee poten van de stekker middels een lus door opéén ervan zet de plus draad en de min draad zet je op de aarde.Kun je de stekker er nooit verkeerd in doen.

bewerkt door mebo 07
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden