[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

rijtijd


Amaai

Recommended Posts

  • Forumlid

Natuurlijk mag dat.

 

Je kan gelijk je 45 minuten pauze nemen en dan de resterende tijd (35minuten) vol rijden.

 

Maar je kan ook eerst de 20 minuten vol rijden en dan 45 minuten pauze  nemen, om vervolgens je laatste kwartier aan rijtijd te benutten.

 

Of alle varianten in minuten die er tussen zitten. Zolang je maar niet langer dan 4,5 uur rijdt, en niet meer dan 9 uur in totaal (in dit geval).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dus, je kan eigenlijk nooit rij-tijd 'weggooien' indien je de 2x 45 minuten eerder dan (2x) 4,5 uur gemaakt hebt?


De sport is om binnen 6 uur je 4,5 uur zoveel mogelijk vol te rijden, dan een uur slapen en dan binen 6 diensturen en 4,5 rijuren klaar te zijn voor die dag. Soms lukt het en soms niet. En ben je die laatste 3 minuten nodig die je de eerste keer hebt laten schieten.......
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei Amaai:

Hey heb een vraag ivm rijtijd en rust ? Stel nu dat ik 04:15u gereden heb en neem dan mijn rust van 45min en rij er weer 04:10u dan heb ik er dus 35min over, mag ik die dan nog rijden en hoe verdeel je dat ? 

Gewoon,na die tweede rijtijd van 4.10 u weer 45 minuten pauze en dan nog 35 min rijden en dan 11 uur rust( of 9 uur,net wat je wilt)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei europeaan:

Gewoon,na die tweede rijtijd van 4.10 u weer 45 minuten pauze en dan nog 35 min rijden en dan 11 uur rust( of 9 uur,net wat je wilt)

Edit:

Je kunt ook na die tweede rijtijd( van 4.10 uur) gelijk 9 of 11 uur rust maken,i.p.v nog 35 minuten te rijden.

Ben je de andere morgen 35 eerder op je bestemming.:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden