Spring naar bijdragen
Amaai

rijtijd

Recommended Posts

Hey heb een vraag ivm rijtijd en rust ? Stel nu dat ik 04:15u gereden heb en neem dan mijn rust van 45min en rij er weer 04:10u dan heb ik er dus 35min over, mag ik die dan nog rijden en hoe verdeel je dat ? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Natuurlijk mag dat.

Je kan gelijk je 45 minuten pauze nemen en dan de resterende tijd (35minuten) vol rijden.

Maar je kan ook eerst de 20 minuten vol rijden en dan 45 minuten pauze  nemen, om vervolgens je laatste kwartier aan rijtijd te benutten.

Of alle varianten in minuten die er tussen zitten. Zolang je maar niet langer dan 4,5 uur rijdt, en niet meer dan 9 uur in totaal (in dit geval).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Dus, je kan eigenlijk nooit rij-tijd 'weggooien' indien je de 2x 45 minuten eerder dan (2x) 4,5 uur gemaakt hebt?

De sport is om binnen 6 uur je 4,5 uur zoveel mogelijk vol te rijden, dan een uur slapen en dan binen 6 diensturen en 4,5 rijuren klaar te zijn voor die dag. Soms lukt het en soms niet. En ben je die laatste 3 minuten nodig die je de eerste keer hebt laten schieten.......

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Amaai:

Hey heb een vraag ivm rijtijd en rust ? Stel nu dat ik 04:15u gereden heb en neem dan mijn rust van 45min en rij er weer 04:10u dan heb ik er dus 35min over, mag ik die dan nog rijden en hoe verdeel je dat ? 

Gewoon,na die tweede rijtijd van 4.10 u weer 45 minuten pauze en dan nog 35 min rijden en dan 11 uur rust( of 9 uur,net wat je wilt)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei europeaan:

Gewoon,na die tweede rijtijd van 4.10 u weer 45 minuten pauze en dan nog 35 min rijden en dan 11 uur rust( of 9 uur,net wat je wilt)

Edit:

Je kunt ook na die tweede rijtijd( van 4.10 uur) gelijk 9 of 11 uur rust maken,i.p.v nog 35 minuten te rijden.

Ben je de andere morgen 35 eerder op je bestemming.:D:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ja maar wij mogen dat niet.....de lui die dat wel doen, verstaan meestal de taal van het desbetreffende land niet....en omdat de meeste poppetjes van de blauwe-lampen-brigade dat geblaat/gebalk ook niet kennen, laten ze die lui met rust en krijgt Jan Kaars een prent.....:ja:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op woensdag 15 februari 2017 om 19:51 zei Leeuw:

Gewoon rechts van die brede witte streep op de snelweg? Daar zie ik nogal eens trucks staan...

ja als je levens moe bent .moet je dat doen ..:D

bewerkt door road train

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
ja maar wij mogen dat niet.....de lui die dat wel doen, verstaan meestal de taal van het desbetreffende land niet....en omdat de meeste poppetjes van de blauwe-lampen-brigade dat geblaat/gebalk ook niet kennen, laten ze die lui met rust en krijgt Jan Kaars een prent.....:ja:

Ik spreek ook geen Spaans, Italiaans, Deens, Hongaars en nog een paar talen en ik denk dat ze mij geblaat daar ook niet verstaan.

Laten ze mij daar ook met rust dan?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden