[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Koops Transport Rotterdam Failliet


Recommended Posts

45 minuten geleden zei schoenenreus:

een onderneming leiden is dus blijkbaar niet mevrouws sterkste kant........

 

lekker denigrerend 

 

zegt toch ook niet maakt niet uit voor die 137 chauffeurs....werk en vacatures zat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Geen idee, maar dan was een ander er dus al mee vandoor.


Klopt de Wit uit Hillegom.. Man van kantoor bij koops is daar een jaartje geleden naar toe gegaan en die kan heel goed praten denk ik, anders krijg je het niet voor elkaar om een bedrijf die tot toen alleen wist wat een dieseltank was te investeren in een zooi nieuwe adr trekkers + chassis.. Maar koops weg is een goeie zaak! Hoe noem je zo'n bedrijf ook alweer? Ohja een markt verzieker

Verstuurd vanaf mijn D6603 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Danny:

 


Maar koops weg is een goeie zaak! Hoe noem je zo'n bedrijf ook alweer? Ohja een markt verzieker

Verstuurd vanaf mijn D6603 met Tapatalk
 

 

 

En nu doet de Wit het goedkoper. ...hoe noemen we zo'n eentje? ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
zou mevr. Koops zachtjes al d,r zooi een beetje meer willen concentreren in Zeewolde en dus van al die filialen af??
hoe kom je daar mooier vanaf als zo,n filiaal gewoon te laten klappen.
ik wist geeneens dat ze verschillende vestigingen hadden.


Mevrouw koops heeft niks van doen met Wolter in Zeewolde

Verstuurd vanaf mijn D6603 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De koops holding zit nog in Bunschoten. 

Tenminste wat er nog van over is.

Want koops-furness is al 2 jaar eerder failliet gegaan.

Daar had Suzan Koops een bijbaantje in de raad van commissarissen.

Van Koops transport wat onder de holding viel is zo ver ik weet niks meer van over.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Toen ik van de LTS kwam heb ik er een poosje in de garage gewerkt. Ze zaten toen nog in Bunschoten.


Was jij d'r zeker ook 1 die al die pokketrailerts
overal op de Kronkels neerbatste of nie :D
Wij hebben er ooit 1 midden in de nacht bij koops voor het hek afgekoppeld :D
Waren het gekloot zat bij ons voor de docks :D :D


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 23/02/2017 om 08:03 zei Danny:

 


Klopt de Wit uit Hillegom.. Man van kantoor bij koops is daar een jaartje geleden naar toe gegaan en die kan heel goed praten denk ik, anders krijg je het niet voor elkaar om een bedrijf die tot toen alleen wist wat een dieseltank was te investeren in een zooi nieuwe adr trekkers + chassis.. Maar koops weg is een goeie zaak! Hoe noem je zo'n bedrijf ook alweer? Ohja een markt verzieker

Verstuurd vanaf mijn D6603 met Tapatalk
 

 

Euh....kleine correctie.

De Wit heeft vroeger ook ADR gereden, hebben toen enkele tanktrailers gehad. Deze zijn verkocht (samen met de stenentrailers en nog wat meer materiaal) toen men zich ging specialiseren op stukgoed.

De Wit is na de overname van 2 failliete bedrijven zich bewust geworden dat risicospreiding toch ook wel een stabielere toekomst geeft.

 

En Litouwers zal je er niet snel zien rijden....ze hebben zelf al Polen op Duitse trekkers rijden...;)

Het ADR werk verwacht ik echter dat het gewoon door NL-chauffeurs gedaan gaat worden.

 

Groet Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 23/02/2017 om 08:25 zei josimo:

 

En nu doet de Wit het goedkoper. ...hoe noemen we zo'n eentje? ?

Bij De Wit moet elke auto rendabel zijn, zichzelf kunnen bedruipen.

Anders neemt De Wit het werk niet aan, dit hebben ze al meerdere keren bewezen, vandaar dat het ferry-werk nog nihil is bij hun.

 

Groet Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Euh....kleine correctie.
De Wit heeft vroeger ook ADR gereden, hebben toen enkele tanktrailers gehad. Deze zijn verkocht (samen met de stenentrailers en nog wat meer materiaal) toen men zich ging specialiseren op stukgoed.
De Wit is na de overname van 2 failliete bedrijven zich bewust geworden dat risicospreiding toch ook wel een stabielere toekomst geeft.
 
En Litouwers zal je er niet snel zien rijden....ze hebben zelf al Polen op Duitse trekkers rijden...
Het ADR werk verwacht ik echter dat het gewoon door NL-chauffeurs gedaan gaat worden.
 
Groet Ron


Mijn excuses wist niet beter als dat ze met koelers en tautliners reden

Verstuurd vanaf mijn D6603 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Bij De Wit moet elke auto rendabel zijn, zichzelf kunnen bedruipen.
Anders neemt De Wit het werk niet aan, dit hebben ze al meerdere keren bewezen, vandaar dat het ferry-werk nog nihil is bij hun.
 
Groet Ron

Dat ferrywerk komt toch bij 'mens uit lisse'vandaan ,wat de wit heeft over genomen.
En dat zijn nog maar een paar auto's die dat doen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 04/03/2017 om 15:12 zei andremast:


Dat ferrywerk komt toch bij 'mens uit lisse'vandaan ,wat de wit heeft over genomen.emoji6.png
En dat zijn nog maar een paar auto's die dat doen

Dat klopt, dat is bij Mens, Lisse vandaan gekomen.

Echter wat ik begrepen heb werd er door de ferryboeren regelmatig een onrendabele rit tussen geschoven. Hier was De Wit het niet mee eens, dus zijn daar enkele maatregelen genomen. Hier waren de ferryboeren het weer niet mee eens.... En vandaar dat er nu nog maar enkele auto's dit werk doen. De meeste mannen/auto's die bij Mens vandaan zijn gekomen doen nu het reguliere werk (zoals Danny al schreef koelers en tautliners).

 

Groet Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden