Spring naar bijdragen
berefoef

theorie boeken gezocht

Recommended Posts

Hoezo?
Als je via het STL zijinstroomtraject "2000 chauffeurs gezocht" via een verkeerschool opleiding gaat volgen dan verstrekt de verkeerschool de benodigde theorieboeken aan de cursist.
Daarnaast word de opleiding voor 90% vergoed en komen de kosten van de medische keuring en een evt. VOG verklaring en aanvragen rijbewijzen bij gemeente en de bestuurderskaart voor eigen rekening.
Ikzelf ben via dit traject ook bezig en heb alles al, moet alleen nog mijn E achter C halen.

Dus door de boeken zelf te kopen ben je juist duurder uit.

Verstuurd vanaf mijn SM-T533 met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb de theorie boeken nieuw verkregen via dek opleidingen die verzorgd het theorie / rijbewijs

De theorie start 3 april klassikaal 5dgn achter elkaar    ik wilde graag zelf studie doen maar dit werd niet aanbevolen/ goedgekeurd

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Volgens mij heeft dat te maken met het het feit dat je anders ook geen 35 uur scholing voor je code 95 op je pas geschreven krijgt.  Dus de theorie lijkt zo duur maar valt dan best nog wel mee doordat je gelijk goed de weg op gaat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Was toch zonde geweest als je het zelf had aangeschaft.
En zelfstudie raad ik ook niet aan, tenzij je geen vragen of opmerkingen hebt kun je dat doen maar word via zij-instroom niet gedaan.
Klassikaal kun je namelijk alles vragen wat je niet snapt of begrijpt. En 5 dagen achtereen had ik ook en de week erop het RV1 examen er achteraan en direct door met de andere 2 theorie blokken die ook in 5 dagen achtereen werden behandeld. In een tijdsbestek van 2,5 week alle theorie+examens gedaan.
Nog ff 2 weekjes wachten dus en kun je gaan blokken! Ikzelf start op 4 april met mijn CE rijbewijs.
Succes alvast.

Verstuurd vanaf mijn SM-T533 met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden