[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Daf cf euro 6


Dafduck

Recommended Posts

  • Forumlid

Heren ik heb sinds vrijdag een nieuwe Daf Cf 440 maar nu het volgende ik kom van een scania R310 waar ik een koffiesetter in had waar laat ik deze bij de CF.

Iemand tips of een voorbeeld foto, op het dashboord wil ik hem niet veel te hoog.

IMG_0624.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
20 minuten geleden zei andremast:

Je moet eens kijken bij een normale daf kun je een tafeltje krijgen voor onder naast de asbak(weet niet of dat bij cf hetzelfde is.)

Heb ik inderdaad al naar gekeken maar bij mij zit wel een hoge motortunnel en rijd vaak met een bijrijder ivm verhuizingen.

Ben bang dat die hem raken met hun knie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Die eerste zal zeker niet passen want ik heb een grote aflegbak die tweede van jouw zal wel passen denk want die zit er boven gemonteerd.

Alleen zal de stap naar het bed wat moeilijk worden dit gebeurt ook wel eens zal is gaan meten misschien kan ik zelf wat fabriceren.

Bedankt in ieder geval voor de foto's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik weet niet waar je het over hebt maar ik werkt er al 28 jaar wij zijn nooit failliet gegaan,ik heb vele collega's zien komen en zeker zien gaan die hielden het zware verhuiswerk niet vol.

Er hebben een aantal Hansen gewerkt een uit veghel en een uit vlaardingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei Dafduck:

Ik weet niet waar je het over hebt maar ik werkt er al 28 jaar wij zijn nooit failliet gegaan,ik heb vele collega's zien komen en zeker zien gaan die hielden het zware verhuiswerk niet vol.

Er hebben een aantal Hansen gewerkt een uit veghel en een uit vlaardingen.

Uit Veghel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Windhoos; Ik heb hem al en ik heb inderdaad een grote aflegbak en ik zet graag onder het rijden wel is een bakkie.

Elzen106;  Ja die kan ik wel hij deed het met een Rus als ik me niet vergist, hij heeft bij ons mensen opgeleid voor een bepaald project maar dat  is na twee jaar alweer afgekaatst.

Rob1982; Gaat bij mij niet lukken er zit wel is iemand op mijn bed en dan zal hij zeker sneuvelen.

Zodra ik een oplossing heb zal ik zeker een foto plaatsen.

 

IMG_0627.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Windhoos; Ik heb hem al en ik heb inderdaad een grote aflegbak en ik zet graag onder het rijden wel is een bakkie.
Elzen106;  Ja die kan ik wel hij deed het met een Rus als ik me niet vergist, hij heeft bij ons mensen opgeleid voor een bepaald project maar dat  is na twee jaar alweer afgekaatst.
Rob1982; Gaat bij mij niet lukken er zit wel is iemand op mijn bed en dan zal hij zeker sneuvelen.
Zodra ik een oplossing heb zal ik zeker een foto plaatsen.
 
IMG_0627.thumb.JPG.caac286d7ca73806d29af7b15780de3a.JPG

Als hij er onder past, welke mijne 24 volt zetter past dan sneuvelt hij niet met op het bed zitten, zal der morgen een foto van maken maar hij staat onder de bedplank langs de koelkast


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

:ja: Ja nu snap ik het! in dat smalle vak zal morgen is kijken of de mijne daar ook past maar waar haal jij dan je stroom vandaan of is je snoer lang genoeg voor in de 24v op het dashboord.

En ja een foto graag, dat ik daar zelf niet aan gedacht heb heb hem toevallig gister staan vullen met spullen die je nooit gebruikt maar toch bij je heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • Forumlid
:ja: Ja nu snap ik het! in dat smalle vak zal morgen is kijken of de mijne daar ook past maar waar haal jij dan je stroom vandaan of is je snoer lang genoeg voor in de 24v op het dashboord.
En ja een foto graag, dat ik daar zelf niet aan gedacht heb heb hem toevallig gister staan vullen met spullen die je nooit gebruikt maar toch bij je heb.

078a7a48566e896909497bdb53cbfed9.jpg

Stroomkabel heb ik achter de stoel liggen verlengt vanaf de contactdoos langs het dashbord maar dat is niet origineel



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden