[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

MKB claim


Murphy

Vraag

  • Administrators

Aan de vrachtwagen eigenaars onder ons....

Ik kreeg deze onder ogen.

Wie weet mij hier meer over te vertellen?

En ja, als het wat is gaat Murphy ook geld claimen (heb 4 vrachtwagens nieuw gekocht van genoemde merken...).

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
Aan de vrachtwagen eigenaars onder ons....
Ik kreeg deze onder ogen.
Wie weet mij hier meer over te vertellen?
En ja, als het wat is gaat Murphy ook geld claimen (heb 4 vrachtwagens nieuw gekocht van genoemde merken...).
 

Tussen 1997 en 2011?
Ik 2, zou een mooie meevaller zijn. Ik heb nog niemand gehoord die er aan mee doet.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Hier ook 2 stuks, de andere vallen buiten deze periode of zijn 2e hands aangeschaft.

Maar ik heb mijn voormalige acountant een meel gestuurd, eens kijken of die nog wat boven water weet te halen van onze facturen/administratie. Het is inmiddels ruim 8 jaar geleden dat we ons bedrijf gestopt hebben.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik heb me er ook in verdiept, maar als je een vrachtwagen koopt krijg je eerst de brutto prijs te horen en dan begint het gegochel over kortingen en extra rommel er op, kom je op een netto prijs waarbij het verschil soms wel 25-30% is, ik denk dat er niks te halen valt, maar als je boekhouder cq accountant het ziet zitten, proberen waard, baat het niet, schaad het niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Wat ik begreep gaat het om de "kale" factuurprijs, zonder extra's en inruil.

Ik heb mijn administratie net per email binnengekregen van de accountant en zit er sterk over te denken de meuk op te sturen naar MKBclaim.

Hun willen gaan werken op basis van no cure, no pay. Lijkt mij wel fair, daar ik de teveel betaalde bedragen allang kwijt ben/afgeschreven heb. Dus alles wat ik terug kan vangen is leuk meegenomen.

Zonder rechtzaak 15% met rechtzaak 20% voor hun.

bewerkt door Murphy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden