[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

DAF navigatie


Vrachtrijder

Recommended Posts

  • Forumlid

2023967991872bd717232c716aa21370.jpg

 

Bedoel je die? Af fabriek. Gaat op zich wel. Auto van 2014. Software van 2012.

Tom Tom met live traffic of HD traffic (bedoel die met simkaart) heb je meer aan denk ik.

 

Er zit geen DAB+ op. Je kan geen meerdere routes bekijken.

Scrollen op de kaart gaat erg langzaam.

Je kan geen hoogte of vrachtwagen verboden op de kaart zien.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb er om gevraagd toen mijn auto besteld werd maar kreeg toch een trucknavi van tomtom icm gps [kunnen ze op kantoor zien wat je intypt].

De tegenwoordiger zei dat het af fabriek ingebouwd moet zijn achteraf is het niet meer mogelijk volgens hem.

De Daf"s bij Lensveld Vlaardingen hebben ze allemaal en daar hoor ik geen klachten.

bewerkt door Dafduck
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
21 minuten geleden zei Dafduck:

kreeg toch een trucknavi van tomtom icm gps [kunnen ze op kantoor zien wat je intypt].

 

Mocht dat de reden zijn dat ze die hebben aangeschaft voor jou (en je daadwerkelijk gaan "controleren") dan zou dat een hele goede reden zijn om dat ding helemaal niet te gebruiken en mooi je eigen aparaat te gebruiken.

 

Het zou voor mij zelfs een hele goede reden zijn om zelf een navigatie aan te schaffen.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Tuurlijk mogen ze zien waar ik heen rijdt.

 

Sterker nog, ze weten op kantoor al eerder waar ik heen moet dan ik zelf. Behalve als we in de verhuur zitten.

 

Hoe ik dat doe, bepaal ik. Daar heb ik geen planner/baas of wie dan ook, die over mijn schouder mee gluurt. Al eens vaker een discussie gehad met de planner waarom ik ergens was tijdens mijn pauze. Als het geen verschil maakt qua rijtijd en/of qua afstand zie ik het probleem niet.

 

Dat het misschien een onlogische route lijkt zegt niks over het nut er van. En ik wil me niet iedere rit moeten verantwoorden waarom ik ergens langs rij.

 

Als dat zou moeten dan geven ze bij die  ritopdracht ook maar een te volgen route, net zo als bij het zwaartransport. Dan zal ik mij daar ook aan houden. Wat er ook gebeurt............

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wij hebben al 5 jaar gps tracking op de auto's is zeker niet om ons te controleren maar om klanten op de hoogte te houden van aankomst tijden.

Hierdoor worden wij maar zelden gebeld en het is ook verzekering technisch voordeliger.

Ik heb hier totaal geen problemen mee en ze zeuren nooit als we weleens een stukje omrijden voor een goede eet/slaapplaats.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik heb er om gevraagd toen mijn auto besteld werd maar kreeg toch een trucknavi van tomtom icm gps [kunnen ze op kantoor zien wat je intypt].
De tegenwoordiger zei dat het af fabriek ingebouwd moet zijn achteraf is het niet meer mogelijk volgens hem.
De Daf"s bij Lensveld Vlaardingen hebben ze allemaal en daar hoor ik geen klachten.

Bedoel je misschien dat jullie tomtom's hebben met webfleet? Ik geloof anders nooit dat ze zonder dat kunnen zien wat jij intypt!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Het zit zo ons gps systeem is van tomtom en is verbonden met de navitomtom,sterker nog ook met de digitaletacho dus hij kan hem op afstand uitlezen.
Ze zien exact waar je bent/staat hoe hard je rijd en hoe lang.

Webfleet dan toch denk ik. Of je moet in je systeem zien dat de kaarten geleverd zijn door Tomtom. Dat maakt het echter geen Tomtom, Tomtom levert kaarten aan vele navigatie merken. Net als navteq.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden