[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Eerste keer boot op in Calais- waar op letten


FastFons

Vraag

Hallo,

 

Ben ondertussen 2 weken bezig als chauffeur en moet morgen eerste keer richting Engeland. Zijn er dingen waar ik in de haven van calais moet op letten en hoe zit dat op vandaag met die vluchtelingen? Rij met een tautliner, is wel verzegeld. Is het doenbaar om veilig in het donker naar de ferry te rijden?

 

Grtz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Niets aan de hand, ook niet in t donker. Bij Jabeke (laatste pomp voor grens) kun je heel goed je drie kwartier maken. Je auto word gecontroleerd voordat je de boot op gaat dus niets aan t handje. Al die verhalen over gevaarlijk etc kun je wegwuiven. No.worries, lekker rijden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Was vlot gegaan (dfds Ferry) ik kwam van Italië maar had niet genoeg tijd om er S avonds nog te geraken. Rustpauze gedaan aan shell op 120 km van Calais. Onderweg al controle gehad op vluchtelingen van douane aan laatste peage. Daarna rustig de boot op. Vandaag keer ik terug. Waar kan ik best parkeren als ik van de boot kom (Ferry functie want zit in dagelijkse rust. Mag dat ook in 3+9 eigenlijk ?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Vraagje? 

 

Is het in zo'n geval juist handig om aan de politie aan te geven dat je je wagen niet vertrouwd zodat ze gaan zoeken? Des noods met speurhonden? Ben je tenminste eerlijk. Of ben je dan alsnog de sjaak als je gepakt word met een vluchteling in je trailer? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden