[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

zelf vrachtwagen bekleden


jarnog

Vraag

  • Forumlid

hallo allemaal,

 

ik heb nu sinds kort een vaste wagen en wou het interieur wat persoonlijker maken. het gaat om een scania r1 340 van 2005. nu wilde ik een gedeelte captionneren en een gedeelte met stof. nu heb ik al ongeveer 2 uur gespendeerd op het internet naar tips hoe ik dit moet aan pakken maar kan alleen het captionneren op zich vinden, niet hoe ik dit moet toepassen in de vrachtwagen. (en een 10mm hardhout als ondergrond voor een deur paneel leek me wel gek worden)

 

weten jullie hoe ik dit moet aanpakken?

 

bij voorbaat dank

 

jarno

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
15 uur geleden zei jarnog:

hallo allemaal,

 

ik heb nu sinds kort een vaste wagen en wou het interieur wat persoonlijker maken. het gaat om een scania r1 340 van 2005. nu wilde ik een gedeelte captionneren en een gedeelte met stof. nu heb ik al ongeveer 2 uur gespendeerd op het internet naar tips hoe ik dit moet aan pakken maar kan alleen het captionneren op zich vinden, niet hoe ik dit moet toepassen in de vrachtwagen. (en een 10mm hardhout als ondergrond voor een deur paneel leek me wel gek worden)

 

weten jullie hoe ik dit moet aanpakken?

 

bij voorbaat dank

 

jarno

Joh bespaar je moeite en wacht tot je een nieuwe krijgt 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
38 minuten geleden zei road train:

Joh bespaar je moeite en wacht tot je een nieuwe krijgt 

denk ook dat dat het beste is ja, alleen dan blijft mijn vraag hetzelfde. wat voor ondergrond kan ik het beste gebruiken en hoe meet ik alles op etc. etc.?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
moet je eigenlijk aan [mention=804]Danny[/mention] vragen
die heeft alles aangepakt in zn hokje.
maar zo'n ouwe auto zou ik nix aan doen (persoonlijk aan een nieuwe ook niet ;-) )


Ik heb t gelezen maar ik heb geen idee wat ie nou precies wil haha

Verstuurd vanaf mijn D6603 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
11 uur geleden zei Danny:

 


Ik heb t gelezen maar ik heb geen idee wat ie nou precies wil haha

Verstuurd vanaf mijn D6603 met Tapatalk
 

 

ik wilde deze wagen bekleden aan de binnenkant, achterwand dak etc. maar bij nader inzien is ie toch wel wat te oud om er zoveel tijd en geld in te steken. maar als ik dan een nieuwe wagen krijg over een onbepaalde tijd, hoe kan ik dan gedeeltes van de wagen captionneren (leer met knopen)? zoals deur panelen en de bochtige stukken in het plafond en de zijwanden?

welk materiaal is het beste als ondergrond en wat is de beste dikte voor het foam onder het leer?

bewerkt door jarnog
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
ik wilde deze wagen bekleden aan de binnenkant, achterwand dak etc. maar bij nader inzien is ie toch wel wat te oud om er zoveel tijd en geld in te steken. maar als ik dan een nieuwe wagen krijg over een onbepaalde tijd, hoe kan ik dan gedeeltes van de wagen captionneren (leer met knopen)? zoals deur panelen en de bochtige stukken in het plafond en de zijwanden?
welk materiaal is het beste als ondergrond en wat is de beste dikte voor het foam onder het leer?


Wanden bekleden heb ik geen ervaring mee dus daar kan ik je niet bij helpen, ondergrond voor panelen (deur, bedplaat en zonnekleppen bijvoorbeeld) kun je gewoon mdf voor gebruiken! Dikte van een cm is goed.. Foam moet je rekening houden met 5/6 cm voor het mooiste effect

Verstuurd vanaf mijn D6603 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
2 uur geleden zei Danny:

 


Wanden bekleden heb ik geen ervaring mee dus daar kan ik je niet bij helpen, ondergrond voor panelen (deur, bedplaat en zonnekleppen bijvoorbeeld) kun je gewoon mdf voor gebruiken! Dikte van een cm is goed.. Foam moet je rekening houden met 5/6 cm voor het mooiste effect

Verstuurd vanaf mijn D6603 met Tapatalk
 

 

dankje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Op 24-3-2017 om 16:27 zei josimo:

Dit beleven valt miz onder restaureren :D

 

Je zou ook de hemel kunnen witten en de achterwand behangen... Kost niet de wereld en je kip ziet er van binnen meteen een stuk anders uit :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
8 minuten geleden zei Leeuw:

 

Je zou ook de hemel kunnen witten en de achterwand behangen... Kost niet de wereld en je kip ziet er van binnen meteen een stuk anders uit :D

 

Afbeeldingsresultaat voor Kippenhok vrachtwagen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden