[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Winkelen in de VS van A....


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid
34 minuten geleden zei tiny:

zou het niet zo zijn ....: hoe meer producten er in de winkel zijn , des te meer mensen je in de winkel krijgt?

dan hoeven ze niet naar andere winkels. ....scheelt ook weer  uitstoot :p

Denk het niet. Ik mijd supermarkten al bij voorbaat zoveel mogelijk. Als ik dan ook nog moet kiezen uit 101 soorten ketchup ben ik er klaar mee. Bovendien stoot mijn fiets niets uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei Vrachtrijder:

Denk het niet. Ik mijd supermarkten al bij voorbaat zoveel mogelijk. Als ik dan ook nog moet kiezen uit 101 soorten ketchup ben ik er klaar mee. Bovendien stoot mijn fiets niets uit.

en de rest van de wereld ??

 

bij mij in de straat bijv,  doet niemand boodschappen met de fiets.....te ver, en te veel voor alles in 1 keer.....

dien je weer een bakfiets te kopen LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Tja, ik woon een kleine drie kilometer vanaf het centrum, dus dat is prima te fietsen.

 

Maar we hebben privé een kleine 4 jaar geen auto gehad, dus deden toen alles op de fiets. Gaat prima. Inmiddels staat er weer een auto op de dam, maar ook nu nog worden de meeste boodschappen met de fiets gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Teddybeer:

Hier net zo.

 

10 km met de bakfiets voor je bij een winkel van formaat bent. :eek::eek::eek:

 

En toch he.....als iedereen 10 km op de fiets zou gaan denk ik dat er zo weer een supermarkt in jullie dorp is.....vraag aanbod

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

We hebben hier in het dorp een CoopCompact. Die zit op 2 km van ons huis. Net als de slager/bakker, bloemenwinkel,  benzinepomp, lmb en de kroeg/snackbar. Dat is het hele "centrum".

 

Maar deze heeft niet het aanbod waar de baas tevreden mee is. Dus moet er ingekocht worden bij een Jumbo of een AH, en daarvoor moet je dan minimaal 10 km reizen. 

 

Wil je 1x per week je inkopen doen dan zal je al snel aangewezen zijn op een auto. Met 2 volle kratten achterop de fiets (of in de bus die meer als 1 km van je huis stopt, als ie al rijdt.......) gaat dat echt geen succes worden.

 

Maar we zijn er aan gewend om van alle kanten te horen krijgen dat je prima zonder auto kan. Tot dat mensen eens een keer komen logeren...........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Tja, ik denk dat de baas ineens een stuk tevredener over het aanbod wordt als er elke week 10 km gefietst moet worden.

 

Maar dat neemt niet weg dat het ondoenlijk is om voor de hele week boodschappen op de fiets te halen. Bovendien is 10 km ook geen afstand die je even fietst omdat het brood op woensdag in de aanbieding is en er op donderdag markt is. Daar wij toch al op en neer fietsen voor het werk is het een kleine moeite om even datgene te halen wat die dag in de aanbieding is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • Forumlid
Op 2017-4-3 om 13:35 zei wesley 85:

Winkels?? Wat zijn dat?? Kleding apparatuur etc. Via internet. Boodschappen via een app van de kruidenier,zaterdags code scannen en zetten t in de auto

groeten Wesley
 

Ja  lekker makkelijk vanuit je luie stoel :p ee jongske 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden