[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Plus geeft meer...


Gast Valkje

Recommended Posts

  • Forumlid
58 minuten geleden zei josimo:

 

stel he stel......het was een hele ervaren chauffeur......simon loos rijd sinds kort voor de plus.....en dit was zijn eerste keer op dit adres

 

en nee ga niet verdedigen

 

Dan ga ik hem aanvullen........

en je wordt er heen gestuurd met een drie-asser terwijl het een city adres is.

Maar ja dat weet je niet, dit is de eerste keer dat je er komt. 

Je leest je routebeschrijving...... omdat de omwonenden willen dat jij zo rijdt...... en gaat er dus vanuit dat dat allemaal wel gaat lukken.

 

Of er is een omleiding omdat er ergens een straat open ligt en je er dus tijdelijk niet met een oplegger kan komen :eek:

Nee ik zal nooit een chauffeur oordelen als ik zoiets leedvermaak op internet tegen kom.

 

Oké, dat je door rijdt terwijl je ziet dat het niet gaat passen is niet zo handig dat dan weer niet nee. :stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Pierre:

 

Vergeet ook zijn hijsbewijs en vooral het salaris niet waar mensen die solliciteren naar een functie binnen de financiële adminstratie hun vingers nog bij afbijten. En dat allemaal voor een "kantoor pikkie" van 18 die zijn opleiding niet eens af heeft. Dan moet je toch echt wel iets in je mars hebben...

 

En wederom bedoel jij niets met deze opmerking Pierre :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Pierre:

 

Vergeet ook zijn hijsbewijs en vooral het salaris niet waar mensen die solliciteren naar een functie binnen de financiële adminstratie hun vingers nog bij afbijten. En dat allemaal voor een "kantoor pikkie" van 18 die zijn opleiding niet eens af heeft. Dan moet je toch echt wel iets in je mars hebben...

 

Maar Pierre. Om maar even de daad bij het woord te voegen. 

 

Ga voor de gein eens bij een uzb kijken wat ze tegenwoordig betalen per uur voor een administratief medewerker.

 

En ga dan eens kijken wat een chauffeur doet per uur. Dat bedoel ik Pierre....

 

Niets geen praatjes. Gewoon keiharde realiteit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Pierre:

 

Nee, hoezo? Ik citeer tot op de letter nauwkeurig wat jij eerder in een ander topic vertelde over je zoon. Je vergat hier echter nog zijn hijsbewijs en zijn riante salaris erbij te vermelden.

Daarbij vind ik het heel knap dat je als onervaren broekie zonder afgeronde opleiding dit soort voorwaarden al los weet te krijgen bij de toekomstige werkgever. "Dan heb je wel iets meer in je mars", zoals men dat in de volksmond wel eens zegt.

 

Wat is daar nu vreemd aan dan? :confused:

 

 

Ja, pierre knap he.

 

En weet je, hij heeft er niet eens voor hoeven onderhandelen. Het werd hem aangeboden. Ongeacht of hij zijn opleiding zou afronden overigens.

 

En toch nog maar even over dat salaris. Ik heb zijn start salaris vergeleken met iemand die al een tijdje solliciteert als administratief medewerker. En dan is zijn uurloon hoger dan wat er vaak in die sector geboden word. Als jij mij dan toch letterlijk wil citeren.

bewerkt door shompie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Pierre en Shompie, volgens mij wordt het tijd dat jullie samen even een pallet wijn soldaat maken. Misschien is die fitty dan uit de lucht.

 

Over dan ongeluk: Het ziet er niet uit dat hij dat bochtje kon halen. Dus een echt slimme actie is het niet. Misschien iets teveel vertrouwd op de navigatie. of teveel gelet op die betonnen bollen. Maar goed, de volgende die er langs moest kon er wel langs. En als ze slim zijn doen ze bij de Plus hetzelfde als bij destijds Super de Boer: de chauffeur een papier mee geven waarop de exacte aanrijroute staat. Dan kom je precies voor het magazijn uit en voorkom je een hoop van dit gepruts.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 30-4-2017 om 15:29 zei RealZeus:

(..) En als ze slim zijn doen ze bij de Plus hetzelfde als bij destijds Super de Boer: de chauffeur een papier mee geven waarop de exacte aanrijroute staat. Dan kom je precies voor het magazijn uit en voorkom je een hoop van dit gepruts.

 

Zoals anderen al schreven, ook een voorgeschreven aanrijroute is niet altijd een garantie op succes. Door een omleiding.. of veroudering of simpelweg de map bij vertrek vergeten?

 

Ik had afgelopen week een map mee, niet voor de aanrijroute, want die is mij wel bekend en niet zo ingewikkeld.. wel om toegang tot het pand te krijgen..

Dat lukte.. en toch presteerde ik het ff later om de alarmservice te 'testen'..  :rolleyes::mad:

 

Ik trok aan een touwtje wat ik beter niet had kunnen doen..:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden