[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Facelift voor de CF en XF


Grunneger

Recommended Posts

  • Forumlid

En als je de schakelaar eens wat langer ingedrukt houdt?

 

Bij Volvo werkt dat wel. Even kort indrukken dan gaat de spiegelverwarming vanzelf uit. Hou je de schakelaar wat langer ingedrukt dan blijft de verwarming werkzaam tot je de wagen van contact zet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei Teddybeer:

En als je de schakelaar eens wat langer ingedrukt houdt?

 

Bij Volvo werkt dat wel. Even kort indrukken dan gaat de spiegelverwarming vanzelf uit. Hou je de schakelaar wat langer ingedrukt dan blijft de verwarming werkzaam tot je de wagen van contact zet.

 

In de FH4 kun je kiezen. Spiegelverwarming die na een tijd uitgaat of die continue aan blijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • Forumlid
Op 2017-5-6 om 15:05 zei Dafduck:

Dit zelfde had ik bij mijn scania r 310 de heupen en rug,nu in de Cf kan de stoel wel verder naar achteren verder als in een Xf. Maar het matras bij mij is een super comfort deze is zeker erg dik!

Wat wel een nadeeltje vindt is dat de spiegel verwarming zichzelf uitschakeld en het lichtje overdag niet te zien is.

Inderdaad in de CF gaat de stoel verder nr achter maar de stuurverstelling is hetzelfde als bij XF met als gevolg dat je pijn in de schouders,nek en rug krijgt omdat je steeds met bijna gestrekte armen moet rijden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 2017-5-7 om 19:43 zei Teddybeer:

En als je de schakelaar eens wat langer ingedrukt houdt?

 

Bij Volvo werkt dat wel. Even kort indrukken dan gaat de spiegelverwarming vanzelf uit. Hou je de schakelaar wat langer ingedrukt dan blijft de verwarming werkzaam tot je de wagen van contact zet.

voor welk type is dat ??

 

geldt dit ook voor de renault fl ??.

 

sorry volvo.........maar alle onderdelen staat renault op LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • Forumlid

Als gevolg van de facelift:

 

'Meer orders voor DAF na aankondiging nieuwe CF en XF

 

De nieuwe DAF CF en XF heeft de Eindhovense truckfabrikant bepaald geen windeieren gelegd. De orderintake is in de eerste vijf maanden van dit jaar met 11,2 procent gestegen.'

 

Rest van het artikel:

https://truckstar.nl/meer-orders-daf-aankondiging-nieuwe-cf-en-xf/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Grunneger:

Als gevolg van de facelift:

 

'Meer orders voor DAF na aankondiging nieuwe CF en XF

 

De nieuwe DAF CF en XF heeft de Eindhovense truckfabrikant bepaald geen windeieren gelegd. De orderintake is in de eerste vijf maanden van dit jaar met 11,2 procent gestegen.'

 

Rest van het artikel:

https://truckstar.nl/meer-orders-daf-aankondiging-nieuwe-cf-en-xf/

 

die facelift waren ze wel ff nodig ja......deze lag op zijn face bij Scania Meppel LOL

19274864_1681111512198190_1272145508020734651_n.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
12 uur geleden zei Grunneger:

Als gevolg van de facelift:

 

'Meer orders voor DAF na aankondiging nieuwe CF en XF

 

De nieuwe DAF CF en XF heeft de Eindhovense truckfabrikant bepaald geen windeieren gelegd. De orderintake is in de eerste vijf maanden van dit jaar met 11,2 procent gestegen.'

 

Rest van het artikel:

https://truckstar.nl/meer-orders-daf-aankondiging-nieuwe-cf-en-xf/

 

Jaja, da's wel knap als eind april de publiekspresentatie is van die nieuwe CF en XF..  :rolleyes:

Kan mij niet voorstellen dat transportbedrijven in één maand tijd massaal nieuwe DAF's gaan bestellen..

 

Lijkt mij toch ook dat de maanden daarvoor de orderintake, in afwachting van nieuw modelgeneratie, wat stil gelegen heeft.. Anders zou ik mij, als klant, wel wat 'bekocht' voelen.. :zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden