[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

audio


Vrachtrijder

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik ben bezig met de aanschaf van een DAF CF. Nu zit ik er aan te twijfelen of ik een "originele" DAF radio in het voertuig laat zetten of dat ik ervoor kies om een Pioneer autoradio in te bouwen. Wat mij nogal stoort bij DAF is dat de radio niet op het stuur te bedienen is. Iemand een idee of dat wel aan te sluiten is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Denk dat vrachtrijder bedoelt dat bv een Pioneer niet via het stuur te bedienen is. De af fabriek radio/navigatie is wel via het stuur te bedienen.
Er Zijn wel kabels voor te krijgen zag ik van de week via Google, maar weet niet of het bij DAF ook werkt. Zelf geen ervaring mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
23 uur geleden zei Vrachtrijder:

Ik ben bezig met de aanschaf van een DAF CF. Nu zit ik er aan te twijfelen of ik een "originele" DAF radio in het voertuig laat zetten of dat ik ervoor kies om een Pioneer autoradio in te bouwen. Wat mij nogal stoort bij DAF is dat de radio niet op het stuur te bedienen is. Iemand een idee of dat wel aan te sluiten is?

Ik heb ook een pioneer radio met alles er op en eraan door middel van een extra kabeltje gewoon te bedienen via het stuur ingebouwd door de Daf dealer.

Laat je niks wijs maken dit is gewoon mogelijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 11-5-2017 om 20:12 zei Dafduck:

Ik heb ook een pioneer radio met alles er op en eraan door middel van een extra kabeltje gewoon te bedienen via het stuur ingebouwd door de Daf dealer.

Laat je niks wijs maken dit is gewoon mogelijk!

Kijk, hier kan ik iets mee. Bedankt, dan ga ik op zoek naar een passend Pioneer systeem.

 

Heb jij ook een plek waar je je iPhone via een USB kabel aan kan sluiten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
23 uur geleden zei Vrachtrijder:

Kijk, hier kan ik iets mee. Bedankt, dan ga ik op zoek naar een passend Pioneer systeem.

 

Heb jij ook een plek waar je je iPhone via een USB kabel aan kan sluiten?

Yep er zit een usb aansluiting in de radio maar deze laad de i phone niet op de telefoon verbinding heb ik inderdaad via de bleutooth,maar die werkt niet via het stuur.

Als de telefoon gaat neemt hij na drie keer automatisch op of ik druk het opneem knopje in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei RobNiat:

Kom zeg, het is 2017.

 

Connectie maak je via 'Bluetooth'. Dat weet zelfs een A-technisch persoon als ik...

Inderdaad, het is 2017.

 

Door je iPhone met USB aan te sluiten kan je gebruik maken van Apple Car Play. Dat is helemaal van deze tijd.

 

Dat Bluetooth is alweer hopeloos ouderwets.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 minuten geleden zei Dafduck:

Yep er zit een usb aansluiting in de radio maar deze laad de i phone niet op de telefoon verbinding heb ik inderdaad via de bleutooth,maar die werkt niet via het stuur.

Als de telefoon gaat neemt hij na drie keer automatisch op of ik druk het opneem knopje in.

Waarom werkt de telefoonverbinding dan niet via het stuur? Komt dat door Pioneer of door DAF?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden