Spring naar bijdragen
Arnaud

Chauffeur zoekt werk en woonruimte

Recommended Posts

Goedemiddag Allemaal

ik ben Arnaud en ik ben op zoek naar een baan als chauffeur heb C CE ADR basis 5 jaar ervaring als Chauffeur 2 jaar daarvan Internationaal

ik zoek dus werk als Chauffeur maakt niet uit waar maar ik moet er ook een woonruimte bij hebben woon nu tijdelijk bij een vriend

ben ook niet in het bezit van een auto mijn financiën laten dit nog niet toe zelfde geld voor een woning

daarom ben ik dus op zoek naar iemand of een uitzendbureau/werkgever

die mij weer helpt me leven op te bouwen door te werken en te wonen

mocht iemand iets weten bel of mail ff

0650636838

arnaudmolen@hotmail.com 

bewerkt door Arnaud

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 12-5-2017 om 16:04 zei Marco1977:

Er was vandaag in het nieuws dat er 2300 vacatures als chauffeur zijn in Nederland.
Dus er is vast wel iets voor jou!

(..)

Yep.. en vergeet vooral al die banen voor transportplanners niet....

Ik las het bericht ook..

Tja, het zal wel..  het bericht rept er niet over dat het ook 2300 fulltime banen zijn, waarin je nog lekker 'wat uurtjes' kan maken..

Nee, net zoals met het (vermeende) lerarentekort.. dat blijf je ook maar lezen of horen.. maar de dochter van een nicht van mij kan daar toch geen werk in vinden.. ja, zwangerschapsvervangingen.. die wel.. maar niks enige vastigheid voor een schooljaar of meer.. zodat zij ook op d'r zelf kan gaan wonen.. :(  :zegtniets:

bewerkt door Durashift
ander woordje gebruikt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

^^

En de neef van de buurman van de zus van een kennis van een collega die had binnen 1 week werk :stom:

Dat zegt natuurlijk helemaal niks. Ik kijk liever naar de harde cijfers, en naar de bedrijven waar ik mee te maken heb, om een heel klein beetje een objectief beeld te krijgen. En als ik naar dat laatste kijk, worden er een hoop mensen gezocht (in mijn eigen omgeving dus!). Maar dat werk wil niemand doen, want dan ben je niet elke dag om 1800 thuis aan moeders stamppot.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die zijn er ook wel te vinden.

Uitzenburo Worktrans op verscheidene lokaties. Breeuwel in Hazeldonk. En Loos was ook ergens mee bezig dacht ik.

Zomaar drie namen die Arnoud de topicstarter zou kunnen proberen. Drie namen ook van bedrijven die altijd wel op zoek zijn naar chauffeurs.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 14-5-2017 om 06:51 zei RobNiat:

Die zijn er ook wel te vinden.

Uitzenburo Worktrans op verscheidene lokaties. Breeuwel in Hazeldonk. En Loos was ook ergens mee bezig dacht ik.

Zomaar drie namen die Arnoud de topicstarter zou kunnen proberen. Drie namen ook van bedrijven die altijd wel op zoek zijn naar chauffeurs.

Breewel heeft niet echt woonruimte. Je kunt er wel overnachten in een slaapkamer, maar het is niet om permanent te verblijven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op ‎17‎-‎5‎-‎2017 om 14:12 zei Arnaud:

heb nog niks kunnen vinden waar je ook een huisvesting hebt

Richt je eens op waar onze platkoppen overnachten.

Zelf ooit een tijdje op de Polenboot gezeten in de Waalhaven Rotterdam met reden dat ik de container wereld wou bekijken.

Leg je dit goed uit aan een transport ondernemer en vertel je hem dat je eventueel op je VRIJE dagen wel wat chassis wil schilderen en opknappen gaan er meerdere deuren open. Kom op je kan dit wees creatief.

succes..

bewerkt door DAFne

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zit er nog over na te denken en begrijp je positie prima, geen geld geen auto.

Werd ooit ergens afgewezen maar ik wou perse bij dit bedrijf werken. Ben op vrijdag gaan posten wat daar op het terrein gebeurt en in gedachte een plan van aanpak gemaakt. Hoe flik ik het om daar al te werken voor ik het gesprek voor werk aanga!!!

Chauffeurs op vrijdag zijn er wel klaar mee en waarderen hulp met pallets, overladen, autowassen, laden en lossen zeer. Vrijdag daarop wachten tot er weer een auto binnen komt terwijl er flink actie op het terrein is en dan pas het terrein opgaan en zo dicht als mogelijk bij werkende mannen stoppen en vrolijk het gesprek aangaan. En per direct je handen stevig uit de mouwen steken en het liefst enkele jongens helpen. Je raakt in gesprek en met je vrolijkste toon meld je uit te zijn op werk maar helemaal het kantoor niet haalt omdat je al struikelt over het werk.

Zorg dat je netjes en correct bent met een glimlach, geen tshirt maar een overhemd draagt en algeheel de puntjes van verzorging en correctheid in orde hebt.

Chauffeurs zijn toffe lui en er brengt je vanzelf wel 1 naar de planning of de baas.

Zoek een bedrijf geschikt met onderdak voor platkoppen in de buurt en speel maar toneel, Verhuurders van onderdak verhuren veel liever aan een Hollander dan platkoppen. Krijg je een baan daar dan ga je na je werkzaamheden gratis collega's helpen, want je onderdak adres daar hoef je toch ook niet heen en je zal spoedig een gewaardeerd medewerker zijn en waarschijnlijk dat ze dan ook wel vervoer voor je hebben.

Soms moet je even toneel spelen in dit leven en een hoop geven om uiteindelijk weer grond onder je voeten te krijgen.

Weet iemand hier een bedrijf vlak bij dergelijke vormen van onderdak ??

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op ‎12‎-‎5‎-‎2017 om 12:54 zei Arnaud:

daarom ben ik dus op zoek naar iemand of een uitzendbureau/werkgever

die mij weer helpt me leven op te bouwen door te werken en te wonen

Deze gedachte moet je dus omdraaien in wat kan ik een werkgever geven waardoor ik zelf mijn leven weer op de rit krijg.

Heel veel succes Arnaud.

En nu ben ik hier klaar en hoop binnenkort dat wij hier positieve berichten van je ontvangen grt DAFne

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zeker niet, hij heeft geen huis.

Maar ik zou 1 probleem.per keer aanpakken, alles tegelijk word half werk.

Of het werk is niks, maarja je zit er aan vast want je hebt wat van de werkgever gehad, of de woonruimte word ruk, maaja je zit er aan vast, ik zou nooit afhankelijk willen zijn van mijn werkgever.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mag toch hopen dat die gozer wel Google heeft gebruikt voordat hij hier kwam. :stom:

Hoop mensen hier voor hem, vier woorden !?

nee nog niks gevonden

Komma, punt of een hoofdletter, misschien teveel aan het hoofd?

bewerkt door DAFne

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden