Spring naar bijdragen
bituum trapper

Daffie verbouwd

Recommended Posts

Ziet er weer keurig uit toch! De mijne moet ook terug de luchtkussens[lendesteunen] in mijn stoel blijven maar oppompen uit zichzelf ventielen zijn al een keer vervangen ik wordt er gek van.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei bituum trapper:

Dat viel mij bij de trekker van mijn collega ook al op, zeker die zijkussens. Mijn rug wordt echt niet breder na een nachtje slapen:confused:

Klopt bij mijn collega zijn het ook de zijkussens en bij mij de onder/boven kussens ben bijna geneigd er een priem door heen te prikken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
....hoop toch niet dat dit ook een maandagmorgen model is zoals de vorige DAF die ik had bij Verduyn....

Die kwam uit dezelfde serie als de laatste DAF die ik bij Verspui had, en wat ook een ramp van een wagen was.

Het Dafje waar ik nu mijn kilometers mee maak heeft nu 4,5 ton gelopen en heeft buiten de beurten om nog nooit de werkplaats nodig gehad.

De twee 105.410 XF's die mijn huidige werkgever heeft die ook uit de serie van onze vorige DAFs komen zijn ook nu de rampenwagens van het bedrijf.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 uur geleden zei steenhaas1:

heb je last van luchtverlies, als er te weinig druk op zo'n ventiel staat kan de lucht er "omheen" en komt dan in je lumbaal/lende steunen

Nee geen verlies laat er wel eens naar kijken als ik in de buurt van de dealer ben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden