[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Politie opent speciaal loket voor aangifte ladindiefstal


Grunneger

Recommended Posts

  • Forumlid

De politie opent een speciaal loket voor aangifte van ladindiefstal bij voertuigen boven de 3500 kilopen.  Dit, om het stijgene aantal ladingdiefstallen terug te brengen.

 

Het artikel:

http://www.transport-online.nl/site/81333/politie-opent-speciaal-aangifteloket-ladingdiefstal/

 

Of:

http://nu.nl/ondernemen/4696398/politie-opent-telefoonlijn-aangifte-ladingdiefstal.html

bewerkt door Grunneger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Tis allemaal leuk en aardig maar ik zie niet in hoe met het openen van een loket, ladingdiefstal kan worden terug gebracht......

Net zo min dat met het versneld/versoepeld aangifte doen dt zou verminderen.....

Een beetje meer blauw op straat is vlgns mij een betere aanpak, maar ja, dat kost geld he!?!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
55 minuten geleden zei Murphy:

Tis allemaal leuk en aardig maar ik zie niet in hoe met het openen van een loket, ladingdiefstal kan worden terug gebracht......

Net zo min dat met het versneld/versoepeld aangifte doen dt zou verminderen.....

Een beetje meer blauw op straat is vlgns mij een betere aanpak, maar ja, dat kost geld he!?!

 

Als je "blauw op straat"af wilt dwingen zul je de overheid een reden moeten geven om inderdaad meer blauw te plaatsen.

En dat kan alleen als je aangifte doet,

Als je geen aangifte doet "gebeurt er niks"is de filosofie van de overheid.

 

Men heeft ooi een keer ingebroken in mijn auto,op het aire de Aisch en Refaille,bij de Shell,op de E411 tussen Namen en Brussel.

Men was langs t dak naar binnen gegaan en enkele colli uit mijn lading gejat,ik was echter niet de enige,er waren minstens 6 auto s waar t zeil ook van opengesneden was.

Toen de Gendarmerie,die ik gebeld had, kwam zei die man dat ik de eerste en enige was die gebeld had,en omdat er nooit aangifte gedaan werd stond ladingdiefstal heel erg laag op de prioriteiten lijst.

Als er niks gebeurt patrouilleren ze niet hé,als morgen iedereen zich aan de uren houdt en geen magneten meer gebruiken zijn de conroles onderweg ook verleden tijd.:D:D.

 

OOk al hoor je er niks meer van: altijd aangifte doen.

bewerkt door europeaan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Aangifte doen.... ben ooit dubbel geslagen door groepje finnen in Utrecht omdat ik de weg blokkeerde.

Schade behoorlijke hersenschudding, bijna 4 maanden niks kunnen doen en daarbovenop mijn baan kwijt. Tankstation ernaast heeft alles haarscherp op beeld staan, zowel personen als kenteken van het Golfje maar politie Utrecht zegt U hebt geen schade en dus nemen wij het niet in behandeling. Politie korps uit mijn eigen regio heeft nog gepoogd om ze in beweging te krijgen of op zijn minst de beelden van de tankstation houder aan te nemen.

 

Antwoord U heeft geen schade dus wij doen niks behalve het uit de boeken houden. Sorry ik ben al mijn vertrouwen in de Nederlandse rechtstaat allang kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
16 uur geleden zei DAFne:

Aangifte doen.... ben ooit dubbel geslagen door groepje finnen in Utrecht omdat ik de weg blokkeerde.

Schade behoorlijke hersenschudding, bijna 4 maanden niks kunnen doen en daarbovenop mijn baan kwijt. Tankstation ernaast heeft alles haarscherp op beeld staan, zowel personen als kenteken van het Golfje maar politie Utrecht zegt U hebt geen schade en dus nemen wij het niet in behandeling. Politie korps uit mijn eigen regio heeft nog gepoogd om ze in beweging te krijgen of op zijn minst de beelden van de tankstation houder aan te nemen.

 

Antwoord U heeft geen schade dus wij doen niks behalve het uit de boeken houden. Sorry ik ben al mijn vertrouwen in de Nederlandse rechtstaat allang kwijt.

IK heb andere ervaringen,maar misschien heb ik mijn gezicht tegen(of mee)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat ben ik ook allang kwijt. De Politie helpt niet meer. Heb het zelf ook mee gemaakt sta je te lossen heel vroeg nog geen mens te bekenen. Stond met de vrachtauto tegen de zeprapad aan om te lossen. Kwam er een burger politie auto aan rijden. En kwam naar mij toe dat ik de auto ff een stuk achteruit moest zette. Ik zij ben bijna klaar nog driekeer grijpe mrt de autolaadkraan en ben weg. Nee moest meekomen. Heb 4uur vast gezeten en 450euro bekeuring. Wegens belemering van de weg.
Die is al wat jaren terug.
Groetjes Libbe

Verstuurd vanaf mijn GT-I9301I met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
16 minuten geleden zei limer1845:

Die is al wat jaren terug.
Groetjes Libbe

 

Wat jaren terug reed onze Koning ook Mercedes bij Breewel.

Top chauffeur en mens en toch als de uitzendpiloot zegt dat de remmen op zijn, dan zijn de remmen echt op.

:ja: goed weekend Libbe en gelijk heb je.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
13 uur geleden zei limer1845:

Dat ben ik ook allang kwijt. De Politie helpt niet meer. Heb het zelf ook mee gemaakt sta je te lossen heel vroeg nog geen mens te bekenen. Stond met de vrachtauto tegen de zeprapad aan om te lossen. Kwam er een burger politie auto aan rijden. En kwam naar mij toe dat ik de auto ff een stuk achteruit moest zette. Ik zij ben bijna klaar nog driekeer grijpe mrt de autolaadkraan en ben weg. Nee moest meekomen. Heb 4uur vast gezeten en 450euro bekeuring. Wegens belemering van de weg.
Die is al wat jaren terug.
Groetjes Libbe

Verstuurd vanaf mijn GT-I9301I met Tapatalk
 

Fout parkeren is 90 euro, 140 als je een gevaar vormt. En daarvoor wordt je ook niet zomaar opgepakt en vastgehouden.

bewerkt door Grunneger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het was in Holland daar zijn de bekeuring veel te duur.
Ik had ook een grote bek ff.
Politie agente wow bij mij op de trailer stappen en dat ik nog aan het draaien was. Dat ging niet goed zij moest heel snel er af. Anders had ze in de knijper gehangen.

Je leert met de jaren wel wat je wel kan zeggen en niet kan zeggen..

Verstuurd vanaf mijn GT-I9301I met Tapatalk
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei limer1845:

Je leert met de jaren wel wat je wel kan zeggen en niet kan zeggen..

 

Mijn  oud collega zei ooit tegen een vrouwelijke politie agente,dat hij al jaren op haar gewacht had.

Zij begreep m niet goed en vroeg hoe hij dat bedoelde.

Nou zei Kees: eindelijk eens een smeris die ik kan naaien.:D

Haar(mannelijke) collega hoorde dit ook en dat kostte Kees 250 gulden,in 1971,en dat was veel geld in die tijd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
9 uur geleden zei limer1845:

 Je mag niks meer zeggen wat je dwars zit tegen de lui. Kost gelijk geld.

Jawel hoor, je mag eigenlijk alles zeggen tegen "die lui".

 

Het gaat voornamelijk om de manier waarop je het zegt. En daar schort het heel vaak aan bij veel mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2017-5-16 om 08:44 zei Grunneger:

De politie opent een speciaal loket voor aangifte van ladindiefstal bij voertuigen boven de 3500 kilopen.  Dit, om het stijgene aantal ladingdiefstallen terug te brengen.

 

 

 

^^Hoe groot is dat loket?past de vrachtwaggel daar door naar binnen aangezien het voor boven de 3500kg is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden