[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

2 dodelijke ongevallen op N34


iveco 35c17

Recommended Posts

idd trieste gebeurtenis daar.....je kunt er van alles over zeggen hoe het beter kan......het zijn nog altijd mensen die het zelf doen.....gevolg 2 chauffeurs met trauma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het viel me op dat een aantal rijders het leven niet al te serieus nemen. rijde op een twee baans weg, met bomen aan beide kanten. Gewoon 60 zoals stond aan gegeven. Komt er eentje langs met 100 schat ik, terwijl er een tegenligger aankwam op minder dan 100 meter... t ging goed. Maar waarom dat zal ik noit begrijpen, het was een zaterdag avond , dus wat :wijn::wijn: op.... Zie trouwens ook nergens politie. Iets wat in mijn jonge jaren precies t tegen overgestelde was.. Toen leek t wel of er 1 altijd achter mij aan reed.:D:p

bewerkt door corydon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

N34...N36 zijn gewoon gevaarlijke wegen....kleine stukken worden aangepakt......coevorden hardenberg witte paal gaan nu op de schop met ongelijkvloerse kruizingen,persoonlijk zou ik het liever 4 baans zien zoals emmen....coevorden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei iveco 35c17:

De wegen zijn niet gevaarlijk! Diegenen die erop rijden maken het gevaarlijk!

 

Bij Dalen een vrachtwagen inhalen, en bij Hardenberg bij de stoplichten staat die weer achter je. kan je dr net zo goed achterblijven.

 

Dat zeg ik......het zijn nog altijd de mensen die het zelf doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei josimo:

N34...N36 zijn gewoon gevaarlijke wegen....kleine stukken worden aangepakt......coevorden hardenberg witte paal gaan nu op de schop met ongelijkvloerse kruizingen,persoonlijk zou ik het liever 4 baans zien zoals emmen....coevorden

 

Wat is er gevaarlijk aan?

Het zijn drukke wegen, zeker in de spits is het vaak treintje rijden. Maar, als je afstand houdt en je gaat niet inhalen, is er niets aan de hand.

 

Ja, het zou het beter kunnen en 4-baans stukken zouden zeker niet slecht zijn voor de doorstroming maar ja, wie betaald dat? Op zoete lieve Gerritje hoeven we niet te rekenen, vrees ik :cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Het viel me op dat een aantal rijders het leven niet al te serieus nemen. rijde op een twee baans weg, met bomen aan beide kanten. Gewoon 60 zoals stond aan gegeven. Komt er eentje langs met 100 schat ik, terwijl er een tegenligger aankwam op minder dan 100 meter... t ging goed. Maar waarom dat zal ik noit begrijpen, het was een zaterdag avond , dus wat :wijn::wijn: op.... Zie trouwens ook nergens politie. Iets wat in mijn jonge jaren precies t tegen overgestelde was.. Toen leek t wel of er 1 altijd achter mij aan reed.:p

Misschien lag dat wel aan je rijkunsten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Leeuw:

 

Wat is er gevaarlijk aan?

Het zijn drukke wegen, zeker in de spits is het vaak treintje rijden. Maar, als je afstand houdt en je gaat niet inhalen, is er niets aan de hand.

 

Ja, het zou het beter kunnen en 4-baans stukken zouden zeker niet slecht zijn voor de doorstroming maar ja, wie betaald dat? Op zoete lieve Gerritje hoeven we niet te rekenen, vrees ik :cool:

Met dat laatste ben ik het met je eens....alleen een grote investering ipv iedere keer een beetje zou op lange termijn miz goedkoper zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
De wegen zijn niet gevaarlijk! Diegenen die erop rijden maken het gevaarlijk!
 
Bij Dalen een vrachtwagen inhalen, en bij Hardenberg bij de stoplichten staat die weer achter je. kan je dr net zo goed achterblijven.


Net als de n48. Rotonde ommerkanaal snijden ze je af, voorbij Lemelervdld staan ze voir het rode licht
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden