[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

TLN vreest toename parkeeroverlast trucks na maatregel Duitsland


Grunneger

Recommended Posts

  • Forumlid
1 uur geleden zei Pierre:


Nou, toch niet alleen het weekend. Ik gisterenavond nog...:bey:

                                                                                      Ha Ha   ja met je vinger hooguit !

                                                                                     zie onder.jpg

                                                                                             En dan nog alleen hier in20140516_194857.jpg

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei *Ger*:

... je zult mij nooit horen zeggen dat het platkoppen zijn of baggervolk. Het zijn mensen en dat ze zich slecht verzorgen zit in hub cultuur....

 

Nou nee, er zijn ook tal van mensen uit het Oostblok die er wel fatsoenlijk en verzorgd bij lopen. En dan bedoel ik zeker niet alleen de jongedames.

 

Trouwens, dat nog niemand de hik heeft gekregen over je generalisatie.... Als je stelt dat andere zaken ook in hun cultuur zitten, is het land te klein.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik stel, dat als het zichzelf slecht verzorgen als cultureel gegeven van een heel volk gezien mag worden, stelen ook als cultureel gegeven gezien mag worden. :ja:

 

Het punt wat enkelen hier missen is: Het is beide niet waar: Niet iedereen verzorgt zichzelf slecht en natuurlijk steelt ook niet iedereen.

 

Wat grappig is, is dat jullie de ene generalisatie niet eens opmerken en bij de andere wel reageren. :D

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
10 uur geleden zei *Ger*:

Er wordt geen bewijslast omgedraaid, dat is een non argument.

Je moet alleen aantonen dat je niet in je cabine was die 45 uur, net als dat jij aan moet tonen dat je vroeger een weekend vrij was door middel van het patronaal attest.

Dat is wel het omdraaien van de bewijslast. En een patronaal attest heb jij niet nodig bij weekeindrust. 

Op het moment dat jij je doen en laten moet aantonen dan moet je dus bewijs leveren.

6 uur geleden zei Leeuw:

Niet waar Ger, dingen die je al doet vallen onder gedrag. En gedrag komt vaak voort uit cultuur (opvoeding, school, vrienden).

Maw jij bent een slavenhandelaar, dat deden wij Hollanders ook als een van de langsten. Of ben jij zo'n Hollander die ketters verbrand? Of zo een die in een ander land het werk wegneemt van de bevolking daar, er zijn nog meer voorbeelden hoor. Crimineel gedrag is niet cultuurgebonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei HIT:

Maw jij bent een slavenhandelaar, dat deden wij Hollanders ook als een van de langsten. Of ben jij zo'n Hollander die ketters verbrand? Of zo een die in een ander land het werk wegneemt van de bevolking daar, er zijn nog meer voorbeelden hoor. Crimineel gedrag is niet cultuurgebonden.

 

Als je een beetje hebt opgelet, heb je gezien dat in de discussie over de tegenwoordige tijd gaat. :rolleyes:    En omdat ik in het binnenland rijd, kan ik ook geen werk uit een ander land wegnemen :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden