[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Brookville truckshow!


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid

Dat is deze vrijdag en zaterdag. Ga er vrijdag met Jennifer naartoe. Het is maar een uurtje of 4 rijden, net om de hoek zoals dat hier heet.:p

Ga proberen via facebook een beetje live uit te zenden terwijl we er naartoe rijden en daar zijn. Weet niet hoe t gaat, beloof niks. Zet FB wel openbaar die dag.

http://www.takepridetruckshow.com/

Fotoos volgen dit weekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat een tegenvaller..

Had via FB gevraaagd wanneer ze precies beginnen, en ze schreven terug dat om 3 uur donderdag middag de poort open ging. Op een gemiddelde truckshow staan ze 3 dagen te poetsen.

Dus... ik dacht dat alles klaar stond. Niet dus. Er waren een half dozijn trekkers, dat was het.. Wat ik meer bizar vond, het was in een gravel lot. Een terrein bedekt met kiezels die nogal veel stof omhoog gooien als je erover rijd. ZZe waren aan t asfalteren met een apparaat dat iemand zelf gemaakt had...:rolleyes::D:D

En in een losse steentjes parkeer plaats ga ik Jennifer niet rond duwen, dat gaat gewoon niet met een rolstoel. Afijn, we zijn eens onderweg geweest. Had ook een live iets op FB, daar keken wel 3 mensen naar....

Hier wat fotoos. Oh, ik kan die camaramaar niet goed krijgen en ga me daar vollgende week eens in verdiepen.

Z5jjkT.jpg


DaxAIe.jpg


dK8obu.jpg


mqMC42.jpg


ROW2OB.jpg


XUk470.jpg


QlpX1H.jpg


lWPw6p.jpg


ickoLi.jpg

 

Marmon was ooit de Rols Royce van de trucks, voor zijn tijd uiterst modern. Die op de foto is denk ik begin jaren 70. Ze hadden luchtvering, ruime slaap cabine enz. Ze werden hand gemaakt op bestelling. Nu is het een verzamelaars auto.

https://en.wikipedia.org/wiki/Marmon_Motor_Company

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Terug waren we binnendoor door Indiane gereden. Toen ik hier net woonde heb ik dat veel gedaan, feed naar boerderijen brengen. Heel relaxed werk, maar slecht betaald.

De boeren doen t nog steeds goed....

7SPtHW.jpg

 

Dat is Rushville??? Daar staat een echt mooi gemeente tehuis. En down town is nog niet dood. Er was een diner waar ik wilde stoppen, helaas was ie weg.....

4tz0pL.jpg

 

fLAFln.jpg

 

Verder is Indiana, zoals de heele midwest, vlak. Waar wij wonen zijn wat heuvels en veel bos. Maar een groot gedeelte is landbouw.

W6RGxb.jpg

 

Wel relaxed rijden. Sommige vinden het saai, ik vind het heel rust gevend.

rcd2WT.jpg

bewerkt door corydon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden