[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Bezwaar maken tegen nieuwe tachograaf 2019


105.510

Recommended Posts

  • Forumlid
5 uur geleden zei *Ger*:

Ik ben er wel iets vaker overheen gegaan, maar het is inderdaad aan je zelf hoe je de tijd indeelt.

Ik ga altijd uit van 9 rij uren, dag 1 ga ik met 8:30-8:45 de eerste parking op, heb ik plek mooi, zo niet dan door naar de volgende, ga ik over de 9 uur jammer dan is dat een dag van 10 rij uren en zo probeer ik elke dag tussen 8:30-9:00 vol te maken, en we weten allemaal de plekjes waar je kunt parkeren wel te vinden, maar ja stoppen met 8:45 is tegen ons zere been omdat we net 15 minuten meer hadden kunnen werken :stom:

 

 

Dit slaat kant nog wal die opmerking over dat werken, want als je dat kwartiertje vandaag eerder stopt moet je hem

morgen toch werken, om bij je bestemming te komen. Dus per saldo blijf je hetzelfde aantal uren houden. 

 

Maargoed, hoe doe jij dat dan als je eerst poging niet lukt en na 2x met 9 uur en 10 min aan de kant staat? Ga je dan de rest van de week op safe en na plusminus 7,5 á 8 uur al aan de kant? Om dan toch maar bij die 9 uur te blijven? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei *Ger*:

Je kunt in 45 minuten prima een parkeerplaats vinden, dan maar ergens op een industrieterrein, dus ja met 8:15-8:30 ga ik een plek zoeken. 

 

En je geeft zelf al het antwoord:


als je dat kwartiertje vandaag eerder stopt moet je hem
morgen toch werken, om bij je bestemming te komen. Dus per saldo blijf je hetzelfde aantal uren houden. 

Je blijft hetzelfde aantal uren houden, dus waarom zal ik niet iets eerder stoppen, je verdient net zo veel  ;)

Overigens is het voordeel bij mijn werkgever dat we flexibel zijn, dat wil zeggen dat we zoveel werk hebben dat er altijd wel een klus is die je past, heb ik het de hele week druk dan ben ik vrijdag lekker vroeg thuis.

Maandag morgen ben ik vrij, en voor de urenfreaks, ik ga ook met 3000 euro incl. onk. naar huis, dus het zit hem echt niet in de uren :bey:

 

Elke maandag morgen vrij?? Leeftijd zeker :rolleyes::p Ger 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei 105.510:

Dit slaat kant nog wal die opmerking over dat werken, want als je dat kwartiertje vandaag eerder stopt moet je hem

morgen toch werken, om bij je bestemming te komen. Dus per saldo blijf je hetzelfde aantal uren houden. 

 

Maargoed, hoe doe jij dat dan als je eerst poging niet lukt en na 2x met 9 uur en 10 min aan de kant staat? Ga je dan de rest van de week op safe en na plusminus 7,5 á 8 uur al aan de kant? Om dan toch maar bij die 9 uur te blijven? 

 

Vorige week.....maandag 9.30 uur.....woensdag 9.15 uur....had verder gekund maar wetende dat ik geen fatsoenlijke P plaats meer tegen kwam.....vrijdag 9.15 uur om thuis te komen....ik vind het goed zo en in een controle nooit problemen mee gehad.....net wat je zegt pauze's en rust moet je goed hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dus omdat ik me tijd gewoon probeer vol te rijden en zo veel mogelijk wil doen op een dag ben ik een urenfreak:zegtniets:

 

volgens mij weet je gewoon exact wat ik bedoel, maar wil je er gewokn dwars tegenin gaan. Laat mij dan maar die urenfreak zijn, ga ik wel voor €3000 excl onk LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
51 minuten geleden zei josimo:

 

Vorige week.....maandag 9.30 uur.....woensdag 9.15 uur....had verder gekund maar wetende dat ik geen fatsoenlijke P plaats meer tegen kwam.....vrijdag 9.15 uur om thuis te komen....ik vind het goed zo en in een controle nooit problemen mee gehad.....net wat je zegt pauze's en rust moet je goed hebben.

Nee maar dat bedoel ik, 9:15 en dan rekenen ze het als 10. Dat vind ik belachelijk. Straks als ze alles uitkunnen lezen van afstand denk ik dat ze gewoon gaan bekeuren. Als ze je aanhouden kun je tenminste nog een reden en/of uitleg geven..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei 105.510:

Dus omdat ik me tijd gewoon probeer vol te rijden en zo veel mogelijk wil doen op een dag ben ik een urenfreak:zegtniets:

 

volgens mij weet je gewoon exact wat ik bedoel, maar wil je er gewokn dwars tegenin gaan. Laat mij dan maar die urenfreak zijn, ga ik wel voor €3000 excl onk LOL

Lul toch niet.

In D5 houd je met 60 uur in de week  ongeveer € 600 netto over ex VKV.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik weet het niet, maar ik zie niks schokkends. Sterker nog, je bent straks een handeling kwijt, je hoeft het land straks niet meer in te vullen. En belangrijker nog, als jij goed zit met je uren weet je 95% zeker dat je niet van de weg geplukt wordt.

 

Dan wordt het wel tijd om als werkgever even aan je planners duidelijk te maken de dag niet tot de laatste seconde rijtijd vol te rammen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei *Ger*:

^^ ca 9 euro per dag, ben je de hele week van huis dan kan het oplopen tot een dikke 800 euro per maand, als je nog wat weekenden maakt gaat het vlug over de 1000 euro.

Is het dan onzin wat ik praat? Nu bevestig je het zelf....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik denk dat dan wel weer iemand gaat roepen dat het algemene veiligheidsbelang (verkeersveiligheid) zwaarder

weegt dan persoonlijk belang....jou/mijn privacy

 

Kortom: regels worden door je neus geboort en wij hebben het maar te pikken

 

Zoals al gezegd:  via je mobieltje geven we al heel erg veel privacy weg zonder dat een hoop mensen dat weten

Gebeurd ook onder het mom van veiligheid (terrorisme  bijv)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
4 uur geleden zei scania1965:

 

 

Zoals al gezegd:  via je mobieltje geven we al heel erg veel privacy weg zonder dat een hoop mensen dat weten

Gebeurd ook onder het mom van veiligheid (terrorisme  bijv)

Haha ja indd, en altijd achteraf als er een aanslag is gepleegd komt er een bericht: de dader was bekend bij de politie. Scheer mij maar kaal en noem me een regenworm, maar ik vind het een slechte ontwikkeling. Zou die nieuwe wereld orde dan toch komen? Allemaal in het gereel en met de massa mee? 1x tegenspraak en je verdwijnt. Het begint er allemaal steeds meer op te lijken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden