[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Parkeren Bilbao


Europese reis

Recommended Posts

Beste allemaal,

 

Ten eerste hoop ik dat ik deze vraag in het juiste forum heb gezet, schop hem gerust naar een ander forum als dat niet zo is.

 

Komende zomer organiseer ik een studiereis naar Frankrijk, Spanje en Portugal en zal daarbij ook Bilbao aandoen. Nu ben ik nog op zoek naar een goed ho(s)tel voor onze chauffeur. Naast dat hij een eigen douche moet hebben is het voor hem ook fijn om een busparkeerplaats in de buurt te hebben. Nu heb ik contact gehad met de tourist office van Bilbao en die kwamen met een nogal warrig verhaal dat bussen niet geparkeerd mogen worden tussen 20:00 en 8:00, zelfs niet op de officiele busparkeerplaatsen zoals hier en hier.

 

In plaats daarvan werd mij gezegd dat de bus op dit industriegebied geparkeerd moet worden waar verder echt vrij weidig is. Hij kan niet eens naar die Ibis lopen aangezien er geen stoep is. Ook leek het mij voor de chauffeur geen geweldige plek om drie dagen door te brengen. Ik vond dit allemaal vrij bizar klinken, Bilbao is een toeristische stad dus ik kan me niet voorstellen dat alle bussen daarnaartoe moeten.

 

Daarom vroeg ik mij af of er hier ervaringsdeskundigen zijn die hun touringcar gewoon prima in de stad hebben geparkeerd zonder enige problemen en waar dat dan was. Ook als er hier mensen zijn die een fijne plek buiten de stad weten zou ik enorm geholpen zijn.

 

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden