[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Chauffeur verliest betonblokken van 3 ton op a15


Grunneger

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Forumlid

Nou hier heeft die genen die dit over kwam zeker ook veel van geleerd, denk ik zo :ja:

 

Ik was eens bij ons op de zaak toen er 1 een behoorlijke kras op zijn wagen had gereden

en ik stond er bij, een beetje te grinneken 

Toen de monteur mij in de smiezen kreeg

en mij toen even luid en duidelijk vertelde : dat ik wel kon lachen, maar dat ik misschien morgen zelf aan de beurt was 

En dit is mij altijd bij gebleven :ja:  (Hij had wel gelijk), en hij was ook nog eens mijn beste maat daar, maar hij zetten mij terecht weer ff op de grond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 10-7-2017 om 17:29 zei steenhaas1:

De heftruck stond ook niet tegen de zwanenhals aan

 

Nee, hij had hem andersom er op moeten zetten, dan zat het contragewicht op de trailerassen. Nu snap ik wel dat hij hem niet tegen de zwanehals heeft gezet.

En vorken omhoog, echt he...:zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
11 uur geleden zei RealZeus:

 

Nee, hij had hem andersom er op moeten zetten, dan zat het contragewicht op de trailerassen. Nu snap ik wel dat hij hem niet tegen de zwanehals heeft gezet.

En vorken omhoog, echt he...:zegtniets:

Probeer maar eens een heftruck vooruit omhoog te rijden, gaat bijna niet.

Wij hebben ook zo'n oprijbrug om container(auto')s te lossen, als een heftrucksjoof dat voor de eerste keer doet komt hij niet boven, ze moeten met een gang naar boven anders blijven ze halverwege staan.....

En met twee van die losse oprijbanen zoals bij die betonboer ga je echt niet met een gang erop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Probeer maar eens een heftruck vooruit omhoog te rijden, gaat bijna niet.
Wij hebben ook zo'n oprijbrug om container(auto')s te lossen, als een heftrucksjoof dat voor de eerste keer doet komt hij niet boven, ze moeten met een gang naar boven anders blijven ze halverwege staan.....
En met twee van die losse oprijbanen zoals bij die betonboer ga je echt niet met een gang erop.
Wij gingen bij Boels ook vooruit er op. Maar wij hadden op onze BE wel vaste rijplaten met goed profiel, dat scheelt wel.


Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat is ook wel een stukje lager dan zo'n hellingbaan/perron als dat steenhaas1 bedoeld, denk ik.

 

laadperron1.jpg

 

http://www.archautoequipment.nl/laden-lossen/container-ramp

 

 

Bij de zaak waar ik wel 's mee ga voor kippetjes, wordt de heftruck er ook vooruit op de (3 assige aanhanger achter een Crafter) gereden. Kan niet anders, volgens mij, want andersom wordt de kogeldruk veuls te veel..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden